Meillä taitaa olla sama suunta

Veijo Tirkkonen, 55

pääluottamusmies

Savo-Karjala

Kuopio

17

Elämänarvoni pohjautuvat inhimillisyyteen ja rehellisyyteen. Halu vaikuttaa on ollut minulle aina luontaista. Haastavissa tilanteissa,joissa tarvitaan hyvää neuvottelutaitoa, koen olevani parhaimmillani.
Kunnallispolitiikkaan tulin mukaan 2009. Ehdin toimia ennen kuntaliitosta Juankoskella kaupunginvaltuutettuna ja kaupunginhallituksessa 8 vuotta, joista 4 vuotta hallituksen puheenjohtajana. Nyt olen Kuopion kaupunginvaltuutettu ja kaupunginhallituksen varajäsen, sekä Kasvun ja oppimisen lautakunnan jäsen.
Nykyinen ammattini on toimia ison tehtaan pääluottamusmiehenä, sekä yhtiön konsernitasolla luottamustehtävissä. Työuraa minulla on takana jo yli 30 vuotta erilaisissa töissä ja työpaikoissa. Ammattiyhdistystoiminnassa olen mukana paikallisesti sekä, olen myös Teollisuusliiton varavaltuutettu.
Olen 55 vuotias perheenisä ja asun vaimoni ja kultaistennoutajiemme kanssa omakotitalossa Juankoskella. Työn ja luottamustoimien vastapainoksi harrastan vapaalla meidän koirien kanssa.

Ehdokashaku