Meillä taitaa olla sama suunta

Seppo Ruotsalainen, 56

käynninvarmistaja

Keski-Suomi

Äänekoski

Tutustu vaalikonevastauksiini

Olen 56 v. äänekoskelainen kuntapäättäjä. Perheeseeni kuuluu vaimo ja 24 v. poika.Työskentelen yrityksessä nimeltä CP Kelco, sähkökäynninvarmistajana. Harrastuksiini kuuluu kesällä moottoripyöräily ja mökkeily Huopanankoskella ja syksyisin ajan vie metsästys.
Olen ollut yli 10 vuotta Paperiammattiosasto 13 puheenjohtajana ja kuulunut kaksi kautta Paperiliiton työttömyyskassan hallitukseen. Tällä hetkellä olen kaupunginhallituksen jäsen ja parina edellisenä valtuustokautena olen toiminut eri lautakuntien puheenjohtajana. Lisäksi olen Äänekosken Tehtaitten sairauskassan puheenjohtaja ja Keski-Suomen Osuuspankin hallintoneuvoston jäsen.

Minulle tärkeää

Vanhuspalvelu

Viime aikoina keskustelua on herättänyt hoivapalvelut ja vanhustenhoito. On väärin antaa yksityisille hoivapalvelutuottajille lähes yksinoikeus kunnan vanhusten hoitoon. Suomi on hyvinvointivaltio, minkä takia meidän pitää hoitaa vanhukset kunniallisesti. Yksityiset toimijat ovat rahastaneet jo tarpeeksi vanhusten ja kuntien kustannuksella ja firmojen voitot menevät pääsääntöisesti ulkomaille. Verovaroilla on tuettava entistä enemmän mm. vanhusten hoitoa ja vanhuspalveluyksiköiden rakentamista

Eläkeläiset