Meillä taitaa olla sama suunta

Mika Maaskola, 52

projektikoordinaattori

Varsinais-Suomi

Turku

46

Olen 52v. Työskentelen Turun Vesihuolto Oy:ssa, jossa olen toiminut pitkään vesimittarinkorjaajana ja nyt projektikoordinaattorina. Asun Itä-Turussa. Perheeseeni kuuluvat vaimo Hanna, sekä omilleen jo muuttaneet tyttäret Saana 26 v., Emilia 25 v. ja Helmi 20 v. sekä Osku-koira 11 v.
Olen mm. toisen kauden varakansanedustaja, Turun SDP:n puheenjohtaja, maakuntavaltuuston jäsen, kaupunginvaltuutettu, kaupunginhallituksen jäsen, Pääskyvuoriseuran pj. ja Paavo Nurmi Games Oy:n vpj. Näissä kaikissa luottamustoimissani olen aina puolustanut ja tuonut esille tavallisten palkansaajien asioita.
Olen ollut myös pitkään mukana AY-toiminnassa. Toimin yhdistykseni JHL 93:n hallituksen jäsenenä. Aiemmin olin yli 10 vuotta pääluottamusmiehenä. Olen JHL:n edustajiston jäsen.
Vapaa-aikana valmennan TuTo:n nuoria kestävyysjuoksijoita, lenkkeilen ja vietän aikaa perheen sekä ystävien kanssa.

Sopimusyhteiskunnan palauttaminen kolmikantaan. Ei enää uhkailua pakkolaeilla, ei työajan pidennyksiä eikä lomarahojen leikkauksia.

Nuorista pidettävä huolta. Mm. toisen asteen koulutus ilmaiseksi ja ammatillinen opetus kuntoon. Mielenterveyspalveluihin riittävä panostus ja pikavipeille täyskielto.

Liikunnalla terveyttä ja jaksamista vauvasta ikäihmisiin - isoja säästöjä yhteiskunnalle.

Ehdokashaku