Meillä taitaa olla sama suunta

Linnea West, 32

Vanhempi rikoskonstaapeli, hallintotieteiden kandidaatti

Vaasa

149

Olen Linnea West, 32-vuotias yhden lapsen äiti ja asun Vaasassa. Päivätyökseni olen poliisi (vanhempi rikoskonstaapeli) ja tutkin mm. seksuaalirikoksia ja lapsiin kohdistuneita rikoksia. Olen aktiivisesti mukana kuntapolitiikassa. Toimin tällä hetkellä Vaasan kaupungin Kasvatus- ja opetuslautakunnan puheenjohtajana. Pyrin myös parhaillaan eduskuntaan (SDP). Juuri nyt olen opintovapaalla ja jatkan hallintotieteiden maisterin tutkinnon suorittamista. Minut on juuri myös hyväksytty suorittamaan poliisin päällystöopintoja (YAMK), jotka aloitan 2020.
Lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointi ovat minulle tärkeitä asioita. Haluan olla mukana rakentamassa Suomea, jossa kaikki lapset ja nuoret ovat tasa-arvoisessa asemassa ja jokaisella on hyvät edellytykset pärjätä tulevaisuudessa, niin työelämässä kun muilla elämän tärkeillä osa-alueilla. Koko perheen on kuitenkin voitava hyvin, jotta onnistumme tässä tavoitteessa.

Ehdokashaku