Meillä taitaa olla sama suunta

Kaisa Lepola, 41

vs. perusturvajohtaja, YTM

Häme

Forssa

136

Olen 41-vuotias forssalainen yhteiskuntatieteiden maisteri ja sosiaalihuollon erityisasiantuntija. Tällä hetkellä toimin Lopen kunnan perusturvajohtajana. Luottamustoimissa kannan vastuuni Forssan kaupunginhallituksen pj:na ja sote-kuntayhtymämme hallituksen pj:na. Toimin myös työväenyhdistyksemme pj:na. Tärkein työni on kuitenkin olla äiti neljälle lapselle.

Minulle tärkeää

Ihmiset edellä

Meidän on pidettävä hyvää huolta toisistamme ja mahdollistettava turvallinen lapsuus, reilu työura sekä arvokas vanhuus. Turvallisessa yhteiskunnassa pidetään huolta ihmisistä ja hyvinvointipalvelujen saatavuudesta.

Reilu yhteiskunta

Reilu yhteiskunta kohtelee kaikkia tasa-arvoisesti, eikä jätä ketään yksin. Lapsia suojellaan ja jokaiselle mahdollistetaan turvallinen lapsuus. Työikäisille varmistetaan reilu työura, että palkalla tulee toimeen. Ikäihmisiä arvostetaan ja heille taataan merkityksellinen vanhuus.

Kestävä yhteiskunta

Kestävä yhteiskunta kunnioittaa luontoa ja ottaa ympäristön huomioon. Kestävä yhteiskunta tekee ratkaisuja, jotka ovat taloudellisesti ja ympäristön näkökulmasta aidosti järkeviä. Lähde kanssani matkalle tulevaisuuteen rakentamaan parempaa Suomea.
Ehdokashaku