Meillä taitaa olla sama suunta

Jussi Kukkola, 25

tradenomi AMK, järjestöasiantuntija

Uusimaa

Hyvinkää

296

Olen 25-vuotias kaupunginvaltuutettu ja kaupunginhallituksen jäsen Hyvinkäältä. Toimin myös Uudenmaan maakuntavaltuuston demariryhmän puheenjohtajana. Ammatiltani olen järjestöasiantuntija Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK:ssa. Perheeseeni kuuluu kihlattu Ella ja koiramme Mido. Olen kirjoittanut vaaleja varten oman vaaliohjelman, johon pääsee tutustumaan mm. verkkosivuiltani.

Minulle tärkeää

Väestön ikääntyminen ja syntyvyyden lasku

Tässä vaaliohjelmani kappaleessa keskitytään hyvinvointivaltion ja sen palveluiden tulevaisuuteen. Miten hoidetaan palvelutarpeen kasvu ja veronmaksajien väheneminen? Lue lisää vaaliohjelmastani nettisivuiltani: jussikukkola.fi

Työn, työmarkkinoiden ja koulutuksen murros