Ajankohtaista

Hyvää kansainvälistä ihmisoikeuksien päivää! Tänä vuonna juhlistamme 70-vuotiasta yleismaailmallista ihmisoikeuksien julistusta. Ihmisoikeudet, demokratia sekä yhteiskunnan vakaus ja rauha ovat asioita, jotka eivät tule itsestään. Niiden eteen vaaditaan väsymätöntä työtä. Siihen me sosialidemokraatit olemme sitoutuneet. Kaikissa olosuhteissa on pidettävä kiinni oikeusvaltiosta, ihmisoikeuksien ja demokratian kunnioittamisesta. Kansainvälisellä yhteistyöllä on tässä työssä suuri merkitys. Monet ihmiskunnan haasteet, kuten ilmastonmuutos, globalisaatio ja muuttoliike, vaativat kansalliset rajat ylittävää yhteistyötä. Vain niin rauhan ja ihmisoikeuksien toteutuminen voidaan turvata.Sosialidemokraatit SDP

SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholmin henkilöhaastattelu Helsingin Sanomissa. Ajatuksia SDP:n tavoitteista ja tarkoituksesta. Toivosta, tulevaisuudesta ja politiikan perimmäisestä tehtävästä.Sosialidemokraatit SDP

Lataa lisää

lauri ihalainen

Alta löydät kaikkien kansanedustajiemme yhteystiedot. Nimeä klikkaamalla löydät lisätietoja sekä kyseisen kansanedustajan avustajan yhteystiedot

Valitse piiri
Valitse valiokunta

SDP – Suomen Sosialidemokraattinen puolue

Siltasaarenkatu 18-20 C 6 krs. (sisäänkäynti C-rapun kautta)

Vaihde: (09) 478 988 (klo 9-11 ja 11:30-15)

Sähköpostit: etunimi.sukunimi(at)sdp.fi

Fax (09) 712 752

Toimistoaika ma-to 8.30-16, pe 8.30-15 (kesäaika 8.30-15)

Jäsenpalvelu

(09) 4789 8225 tai