Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Harry Wallin

Wallin Harry

Kansanedustaja

Kansanedustaja.

Kotisivut: Tiedot eduskunnan sivuilla
Email: harry.wallin(ät)eduskunta.fi
Puh: 050 511 3057

Avustaja: Ilkka Hamunen
Email: ilkka.hamunen(ät)eduskunta.fi

Toimielinjäsenyydet ja tehtävät eduskunnassa:

Maa- ja metsätalousvaliokunta
Liikenne- ja viestintävaliokunta ( varajäsen )
Valtiovarainvaliokunta ( maatalousjaoston pj.)
Pohjoismaiden neuvoston Suomen valtuuskunta (varajäsen)

Osallistun myös kunnallispolitiikkaan ja olen Seinäjoen valtuuston jäsen sekä tarkastuslautakunnan puheenjohtaja. Lisäksi olen Seinäjoen Energian ja Veden hallituksen jäsen sekä Etelä-pohjanmaan sairaanhoitopiirin hallituksen varapuheenjohtaja.

Osallistun myös vapaaehtoistyöhön, sillä olen veljeskoti Kivipuron hallituksen puheenjohtaja.
Mieluisin kuntourheilulajini on pyöräily sekä kuntoryhmä NitrosKiekon kanssa sauvakävely tai luistelu talviaikaan. Penkkiurheilussa olen moniruokainen, mutta jalkapallo on mielilajini.

Politiikkaan tulin mukaan 1970-luvulla ay-liikkeen kautta ja olen ryhmässä viimeinen ns. vanhanajan Duunari. Olen myös SDP:n mieskansanedustajista pohjoisin ja yli puolesta Suomesta ainoa.

Olen naimisissa Ulla Sydänojan kanssa ja meillä on yhteensä 6 aikuista lasta ja 12 lastenlasta. Olen mielestäni luonteeltani positiivinen ja viihdyn ihmisten parissa.