Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Katja Taimela

Taimela Katja

Kansanedustaja
www.katjataimela.com

Kansanedustaja.

Kotisivut: www.katjataimela.com
Email: katja.taimela(ät)eduskunta.fi

avustaja: Antti Kotti
Email: antti.kotti(ät)eduskunta.fi

Toimielinjäsenyydet ja tehtävät eduskunnassa:

Liikenne- ja viestintävaliokunta
Ympäristövaliokunta
Maa- ja metsätalousvaliokunta ( varajäsen )

Tiukka tuntuma tavallisen ihmisen arkeen

Olen toisen kauden kansanedustaja Salosta. Perheeseeni kuuluvat poika Leevi-Matias ja aviomies Jouko. Vapaa-aikani kuluu Leevi-pojan harrastuksissa, sekä liikunnan ja järjestöpuolen vaikuttamisen parissa.

Lapsuuteeni ja nuoruusaikaani kuuluivat luonnollisina ja tärkeinä osina seura- ja järjestötyö eri muodoissaan. Työelämään siirryttyäni mukaan tulivat ammattiyhdistyskuviot ja luottamusmiesasema työpaikalla, sekä näiden myötä kunnallispolitiikka.

Kansanedustajan työ on arkisimmillaan kokouksissa istumista ja työhuoneessa tietokoneen ääressä puurtamista, siksi olen pitänyt tärkeänä käydä ahkerasti tapaamassa ihmisiä turuilla ja toreilla erilaisissa tapahtumissa ja tempauksissa. Pidän myös kansalaisjärjestöjen parissa toimimista hienona mahdollisuutena tavata ihmisiä ja pitää näin tiukka tuntuma tavallisen ihmisen arkeen, jota tuntematta ei kansanedustajan työtä voi tehdä.