Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään MOT-ohjelmassa puhutaan kilpailuttamisesta ja sen vaikutuksesta vammaisten ihmisten arkeen. Miltä tuntuisi jos kotona ei saisi päättää arkiasioista? Entä jos kilpailutus pakottaisi muuttamaan pois kotoa? Uusi hankintalaki on tuonut mukanaan paljon ongelmia ja huolta vammaisille ihmisille ja heidän läheisilleen. Me haluamme, että vammaisten ihmisten palvelut rajataan kilpailutuksen ulkopuolelle. Jaa kuva, jos olet samaa mieltä!Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Kristiina Salonen esittää pääministerille vakavan vetoomuksen, ettei neuvolapalveluita ulotettaisi pakkoyhtiöittämisen piiriin: "Säästäkää neuvolat. Se on suomalaislasten tasa-arvon perusta. Kouluterveydenhuolto on jo poistettu soten markkinamallista. Nyt pois on saatava vielä neuvolat." Jos olet samaa mieltä Kristiinan kanssa, jaa viesti eteenpäin.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared note on Facebook

Lue SDP:n Helsingin pormestariehdokkaan Tuula Haataisen tarina tuusniemeläisestä tytöstä ministeriksi, apulaiskaupunginjohtajaksi, kaupunginvaltuutetuksi ja kansanedustajaksi. Tässä kattavassa ja koskettavassa jutussa Tuula kertoo elämäntarinansa lisäksi myös mietteitään muun muassa äitiydestä, perheestä, tasa-arvosta ja tämän päivän politiikasta.Sosialidemokraatit SDP

Ville Skinnari

Skinnari Ville

Kansanedustaja, puolueen 3. vpj.
www.villeskinnari.fi

Kansanedustaja.

Kotisivut: www.villeskinnari.fi
Email: ville.skinnari(ät)eduskunta.fi

Avustaja: Anette Karlsson
Email: anette.karlsson(ät)eduskunta.fi

Toimielinjäsenyydet ja tehtävät eduskunnassa:

• Talousvaliokunta
  • Perustuslakivaliokunta
  • Lakivaliokunta ( varajäsen )
  • Pohjoismaiden neuvoston Suomen valtuuskunta

Olen 41-vuotias juristi (Master of Laws) ja ekonomi (BBA ja BA Hons) Lahdesta. Vaimoni Tea on liikunnanohjaaja ja meillä on kolme lasta (5, 11, ja 13 v.)

Olen toiminut 15 vuotta vastuullisissa elinkeinoelämän, aluekehityksen ja kansainvälistymisen asiantuntijatehtävissä Suomessa ja ulkomailla. Viimeksi toimin lakimiehenä ja pienyrittäjänä liikejuridiikkaan erikoistuneessa asianajotoimistossa Helsingissä painopisteenä kansainvälistyvät kasvuyritykset.

Kansainvälistä kokemusta ja kielitaitoa minulle on kertynyt vuosina 1995-2001 Iso-Britanniassa, Hollannissa ja Japanissa. Aluekehitysjohtajana toimin Koillis-Suomessa vuosina 2005-2009 vastuualueena mm. Venäjän ja Barentsin lähialueyhteistyö.

SDP:n jäsen olen ollut v. 2003 ja toiminut siitä saakka asiantuntijana eri yhteyksissä. Oman poliittisen urani aloitin vuonna 2012 Lahdessa kaupunginvaltuutettuna. Toimin Päijät-Hämeen sosiaali- ja terveysyhtymän valtuuston puheenjohtajana sekä Lahti Energia Oy:n hallituksen varapuheenjohtajana.

Urheilu on ollut tärkeä osa elämääni: Olen pelannut jääkiekkoa SM-liigatasolla sekä edustanut Suomea eri ikäkausimaajoukkueissa.  Asun nykyisin Lahdessa, vapaa-ajan kotini sijaitsee Padasjoella.