Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Terveisiä Maltalta! Viikon päästä maassa vaalit, ja Joseph Muscatin johtama työväenpuolue on voimissaan. Kampanjointi näkyy kaikkialla, ja tunnelma on korkealla. Labour on pitänyt liberaalia uudistuspolitiikkaa yllä, minkä soisi inspiroivan meilläkin. Tänään on Juhana Vartiaisen syntymäpäivä, ja sain tarjota hänelle aitoa demaritunnelmaa. 👍 Malta on kaunis, historian kyllästämä maa. Tänään täällä alkaa parlamenttien EU-valiokuntien kokous COSAC. Hienoa edustaa Suomea. #Malta #EU #Europe #politicstyttitup

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Vierailin tänään Kamu-Tuvalla Raumalla. Tapasin siellä upean joukon kehitysvammaisia nuoria, jotka halusivat puhua mm. erityisnuorten mahdollisuudesta harrastaa, kaupungin liikenneyhteyksistä, Donald Trumpista ja koulukiusaamisesta. Fiksuja ja ajattelevia nuoria, jotka vierailevat kerran kuussa Kamu-tuvalla viikonlopun vietossa itsenäistymistä ohjaajien avulla harjoittelemassa. Olipa kiva vierailu! #satshp #kamu-tupakristiinasalonen

Ilmari Nurminenshared image on Instagram

Mulla on ollut joitain kuukausia pt @hannakatariinaseikola ja sopimus jatkuu ainakin pari vuotta vielä 😁Hanna on kyl huikee ja osaava tyyppi. Kaiken lisäksi meistä on tullut vielä ystäviäkin 😙Sattumalta molemmat on lähtenyt maailmalle vielä Sastamalasta. Tällä viikolla salilla kuultua: Mies: Hei nyt tonne salille ei voi mennä kun generaattorissa on vika, eli laitteisiin ei tuu virtaa. Mä: Häh?!? Me käytetään kyl lihasvoimaa... Mies: Aivan, no mä oon käsittänyt, että täällä jengi painaa napista ja kone laittaa lihakset liikkeelle. Mä: haha 😂nurminenilmari

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Aamu sarastaa Hietaniemen hautausmaalla. - Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin. Presidentti Mauno Koivistotyttitup

Ville Skinnari

Skinnari Ville

Kansanedustaja, puolueen 3. vpj.
www.villeskinnari.fi

Kansanedustaja.

Kotisivut: www.villeskinnari.fi
Email: ville.skinnari(ät)eduskunta.fi

Avustaja: Anette Karlsson
Email: anette.karlsson(ät)eduskunta.fi

Toimielinjäsenyydet ja tehtävät eduskunnassa:

• Talousvaliokunta
  • Perustuslakivaliokunta
  • Lakivaliokunta ( varajäsen )
  • Pohjoismaiden neuvoston Suomen valtuuskunta

Olen 41-vuotias juristi (Master of Laws) ja ekonomi (BBA ja BA Hons) Lahdesta. Vaimoni Tea on liikunnanohjaaja ja meillä on kolme lasta (5, 11, ja 13 v.)

Olen toiminut 15 vuotta vastuullisissa elinkeinoelämän, aluekehityksen ja kansainvälistymisen asiantuntijatehtävissä Suomessa ja ulkomailla. Viimeksi toimin lakimiehenä ja pienyrittäjänä liikejuridiikkaan erikoistuneessa asianajotoimistossa Helsingissä painopisteenä kansainvälistyvät kasvuyritykset.

Kansainvälistä kokemusta ja kielitaitoa minulle on kertynyt vuosina 1995-2001 Iso-Britanniassa, Hollannissa ja Japanissa. Aluekehitysjohtajana toimin Koillis-Suomessa vuosina 2005-2009 vastuualueena mm. Venäjän ja Barentsin lähialueyhteistyö.

SDP:n jäsen olen ollut v. 2003 ja toiminut siitä saakka asiantuntijana eri yhteyksissä. Oman poliittisen urani aloitin vuonna 2012 Lahdessa kaupunginvaltuutettuna. Toimin Päijät-Hämeen sosiaali- ja terveysyhtymän valtuuston puheenjohtajana sekä Lahti Energia Oy:n hallituksen varapuheenjohtajana.

Urheilu on ollut tärkeä osa elämääni: Olen pelannut jääkiekkoa SM-liigatasolla sekä edustanut Suomea eri ikäkausimaajoukkueissa.  Asun nykyisin Lahdessa, vapaa-ajan kotini sijaitsee Padasjoella.