Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Suomen talouden kirittämiseksi tarvitaan rohkeita uudistuksia ja reippaita, tulevaisuutta rakentavia investointeja. SDP tarjoaa hallitukselle puoliväliriihen alla eväitä, millä taloustavoitteita on mahdollista saavuttaa ja talouden menopaineisiin voidaan vastata, eikä lisäleikkauksiin tarvitse ryhtyä.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Uusia ajatuksia, näkökulmia, elämyksiä, ravistelua, tietoa ja taitoa. Nautitaan joko diginä tai perinteisesti ja annostellaan runsaalla kädellä - kirjallisuuden ilo kuuluu meille kaikille! Ajatuksia herättävää kirjan ja ruusun päivää!Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Ikäihmisten laadukas hoito ei toteudu tällä hetkellä kaikkialla, ja jopa kaltoinkohtelu on todellinen ongelma. Alalle opiskeleville pitää ensi tilassa palauttaa soveltuvuuskokeet, joka karsii soveltumattomat pois jo pääsykoevaiheessa. Tämän lisäksi on syytä käydä laaja keskustelu siitä, mitä laadukas hoito pitää sisällään. Säästöjä vanhustenhoito ei kestä enää ollenkaan.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään marssittiin tieteen ja tutkimuksen puolesta niin Helsingissä kuin monessa muussakin kaupungissa ympäri maailmaa. Tässä maailmanajassa, kun tutkijoiden maastamuutto kiihtyy jatkuvasti, koulutuksen ja tutkimuksen resursseja leikataan ja tieteen merkitystä kyseenalaistetaan, on meidän puolustettava entistä hanakammin sivistystä, koulutusta, tiedettä ja tutkimusta. Parempaa yhteiskuntaa ei rakenneta mututuntumalla vaan tutkittuun tietoon nojaten. Let's March for Science!Sosialidemokraatit SDP

SDPshared video on Instagram

Tänään marssittiin tieteen ja tutkimuksen puolesta niin Helsingissä kuin monessa muussakin kaupungissa ympäri maailmaa. Tässä maailmanajassa, kun tutkijoiden maastamuutto kiihtyy jatkuvasti ja koulutuksen ja tutkimuksen resursseja leikataan, on meidän puolustettava entistä hanakammin sivistystä, koulutusta, tiedettä ja tutkimusta. Parempaa yhteiskuntaa ei rakenneta mututuntumalla vaan tutkittuun tietoon nojaten. Let's march for science! #marchforscience #tiedemarssi #tiede #tutkimus #tutkija #tutkijatsosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Miapetra Kumpula-Natri muistuttaa, että sisäilmaongelmista kärsiviä kouluja voitaisiin korjata EU:sta saatavien tukirahojen avulla. Rahaa pitää vain osata ja viitsiä hakea.Sosialidemokraatit SDP

Ville Skinnari

Skinnari Ville

Kansanedustaja, puolueen 3. vpj.
www.villeskinnari.fi

Kansanedustaja.

Kotisivut: www.villeskinnari.fi
Email: ville.skinnari(ät)eduskunta.fi

Avustaja: Anette Karlsson
Email: anette.karlsson(ät)eduskunta.fi

Toimielinjäsenyydet ja tehtävät eduskunnassa:

• Talousvaliokunta
  • Perustuslakivaliokunta
  • Lakivaliokunta ( varajäsen )
  • Pohjoismaiden neuvoston Suomen valtuuskunta

Olen 41-vuotias juristi (Master of Laws) ja ekonomi (BBA ja BA Hons) Lahdesta. Vaimoni Tea on liikunnanohjaaja ja meillä on kolme lasta (5, 11, ja 13 v.)

Olen toiminut 15 vuotta vastuullisissa elinkeinoelämän, aluekehityksen ja kansainvälistymisen asiantuntijatehtävissä Suomessa ja ulkomailla. Viimeksi toimin lakimiehenä ja pienyrittäjänä liikejuridiikkaan erikoistuneessa asianajotoimistossa Helsingissä painopisteenä kansainvälistyvät kasvuyritykset.

Kansainvälistä kokemusta ja kielitaitoa minulle on kertynyt vuosina 1995-2001 Iso-Britanniassa, Hollannissa ja Japanissa. Aluekehitysjohtajana toimin Koillis-Suomessa vuosina 2005-2009 vastuualueena mm. Venäjän ja Barentsin lähialueyhteistyö.

SDP:n jäsen olen ollut v. 2003 ja toiminut siitä saakka asiantuntijana eri yhteyksissä. Oman poliittisen urani aloitin vuonna 2012 Lahdessa kaupunginvaltuutettuna. Toimin Päijät-Hämeen sosiaali- ja terveysyhtymän valtuuston puheenjohtajana sekä Lahti Energia Oy:n hallituksen varapuheenjohtajana.

Urheilu on ollut tärkeä osa elämääni: Olen pelannut jääkiekkoa SM-liigatasolla sekä edustanut Suomea eri ikäkausimaajoukkueissa.  Asun nykyisin Lahdessa, vapaa-ajan kotini sijaitsee Padasjoella.