Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Suomen talouden kirittämiseksi tarvitaan rohkeita uudistuksia ja reippaita, tulevaisuutta rakentavia investointeja. SDP tarjoaa hallitukselle puoliväliriihen alla eväitä, millä taloustavoitteita on mahdollista saavuttaa ja talouden menopaineisiin voidaan vastata, eikä lisäleikkauksiin tarvitse ryhtyä.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Uusia ajatuksia, näkökulmia, elämyksiä, ravistelua, tietoa ja taitoa. Nautitaan joko diginä tai perinteisesti ja annostellaan runsaalla kädellä - kirjallisuuden ilo kuuluu meille kaikille! Ajatuksia herättävää kirjan ja ruusun päivää!Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Ikäihmisten laadukas hoito ei toteudu tällä hetkellä kaikkialla, ja jopa kaltoinkohtelu on todellinen ongelma. Alalle opiskeleville pitää ensi tilassa palauttaa soveltuvuuskokeet, joka karsii soveltumattomat pois jo pääsykoevaiheessa. Tämän lisäksi on syytä käydä laaja keskustelu siitä, mitä laadukas hoito pitää sisällään. Säästöjä vanhustenhoito ei kestä enää ollenkaan.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään marssittiin tieteen ja tutkimuksen puolesta niin Helsingissä kuin monessa muussakin kaupungissa ympäri maailmaa. Tässä maailmanajassa, kun tutkijoiden maastamuutto kiihtyy jatkuvasti, koulutuksen ja tutkimuksen resursseja leikataan ja tieteen merkitystä kyseenalaistetaan, on meidän puolustettava entistä hanakammin sivistystä, koulutusta, tiedettä ja tutkimusta. Parempaa yhteiskuntaa ei rakenneta mututuntumalla vaan tutkittuun tietoon nojaten. Let's March for Science!Sosialidemokraatit SDP

SDPshared video on Instagram

Tänään marssittiin tieteen ja tutkimuksen puolesta niin Helsingissä kuin monessa muussakin kaupungissa ympäri maailmaa. Tässä maailmanajassa, kun tutkijoiden maastamuutto kiihtyy jatkuvasti ja koulutuksen ja tutkimuksen resursseja leikataan, on meidän puolustettava entistä hanakammin sivistystä, koulutusta, tiedettä ja tutkimusta. Parempaa yhteiskuntaa ei rakenneta mututuntumalla vaan tutkittuun tietoon nojaten. Let's march for science! #marchforscience #tiedemarssi #tiede #tutkimus #tutkija #tutkijatsosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Miapetra Kumpula-Natri muistuttaa, että sisäilmaongelmista kärsiviä kouluja voitaisiin korjata EU:sta saatavien tukirahojen avulla. Rahaa pitää vain osata ja viitsiä hakea.Sosialidemokraatit SDP

Johanna Ojala-Niemelä

Ojala-Niemelä Johanna

Kansanedustaja, eduskuntaryhmän 1. vpj.
www.johannaojala-niemela.fi

Avustaja: Tiina Pehkonen
Email: tiina.pehkonen(ät)eduskunta.fi

Toimielinjäsenyydet ja tehtävät eduskunnassa:

• Lakivaliokunta
  • Perustuslakivaliokunta (varajäsen)
  • Talousvaliokunta (varajäsen)

Yhteiskunnassa on edelleen monia epäkohtia, jotka kaipaavat kohentamista

Olen 36-vuotias SDP:n toisen kauden kansanedustaja Lapista. Koulutukseltani olen varatuomari ja ulkomaankaupan merkonomi. Asun Rovaniemellä Ounasvaaran juurella. Perheeseeni kuuluu aviomieheni lisäksi 1-vuotias Aava-tyttö ja 5-vuotias Veeti-poika.

Muita luottamustoimiani ovat muun muassa Lapin liiton valtuuston puheenjohtajuus sekä Rovaniemen kaupunginvaltuuston II varapuheenjohtajuus sekä lisäksi toimin erilaisissa kansalaisjärjestöissä. Olen Tradekan edustajiston jäsen.

Otan kansanedustajan työni vakavasti ja haluan tehdä parhaani lappilaisten eteen.

Pidetään yhteyttä vaalien välilläkin!