Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään MOT-ohjelmassa puhutaan kilpailuttamisesta ja sen vaikutuksesta vammaisten ihmisten arkeen. Miltä tuntuisi jos kotona ei saisi päättää arkiasioista? Entä jos kilpailutus pakottaisi muuttamaan pois kotoa? Uusi hankintalaki on tuonut mukanaan paljon ongelmia ja huolta vammaisille ihmisille ja heidän läheisilleen. Me haluamme, että vammaisten ihmisten palvelut rajataan kilpailutuksen ulkopuolelle. Jaa kuva, jos olet samaa mieltä!Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Kristiina Salonen esittää pääministerille vakavan vetoomuksen, ettei neuvolapalveluita ulotettaisi pakkoyhtiöittämisen piiriin: "Säästäkää neuvolat. Se on suomalaislasten tasa-arvon perusta. Kouluterveydenhuolto on jo poistettu soten markkinamallista. Nyt pois on saatava vielä neuvolat." Jos olet samaa mieltä Kristiinan kanssa, jaa viesti eteenpäin.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared note on Facebook

Lue SDP:n Helsingin pormestariehdokkaan Tuula Haataisen tarina tuusniemeläisestä tytöstä ministeriksi, apulaiskaupunginjohtajaksi, kaupunginvaltuutetuksi ja kansanedustajaksi. Tässä kattavassa ja koskettavassa jutussa Tuula kertoo elämäntarinansa lisäksi myös mietteitään muun muassa äitiydestä, perheestä, tasa-arvosta ja tämän päivän politiikasta.Sosialidemokraatit SDP

Johanna Ojala-Niemelä

Ojala-Niemelä Johanna

Kansanedustaja, eduskuntaryhmän 1. vpj.
www.johannaojala-niemela.fi

Avustaja: Tiina Pehkonen
Email: tiina.pehkonen(ät)eduskunta.fi

Toimielinjäsenyydet ja tehtävät eduskunnassa:

• Lakivaliokunta
  • Perustuslakivaliokunta (varajäsen)
  • Talousvaliokunta (varajäsen)

Yhteiskunnassa on edelleen monia epäkohtia, jotka kaipaavat kohentamista

Olen 36-vuotias SDP:n toisen kauden kansanedustaja Lapista. Koulutukseltani olen varatuomari ja ulkomaankaupan merkonomi. Asun Rovaniemellä Ounasvaaran juurella. Perheeseeni kuuluu aviomieheni lisäksi 1-vuotias Aava-tyttö ja 5-vuotias Veeti-poika.

Muita luottamustoimiani ovat muun muassa Lapin liiton valtuuston puheenjohtajuus sekä Rovaniemen kaupunginvaltuuston II varapuheenjohtajuus sekä lisäksi toimin erilaisissa kansalaisjärjestöissä. Olen Tradekan edustajiston jäsen.

Otan kansanedustajan työni vakavasti ja haluan tehdä parhaani lappilaisten eteen.

Pidetään yhteyttä vaalien välilläkin!