Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Terveisiä Maltalta! Viikon päästä maassa vaalit, ja Joseph Muscatin johtama työväenpuolue on voimissaan. Kampanjointi näkyy kaikkialla, ja tunnelma on korkealla. Labour on pitänyt liberaalia uudistuspolitiikkaa yllä, minkä soisi inspiroivan meilläkin. Tänään on Juhana Vartiaisen syntymäpäivä, ja sain tarjota hänelle aitoa demaritunnelmaa. 👍 Malta on kaunis, historian kyllästämä maa. Tänään täällä alkaa parlamenttien EU-valiokuntien kokous COSAC. Hienoa edustaa Suomea. #Malta #EU #Europe #politicstyttitup

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Vierailin tänään Kamu-Tuvalla Raumalla. Tapasin siellä upean joukon kehitysvammaisia nuoria, jotka halusivat puhua mm. erityisnuorten mahdollisuudesta harrastaa, kaupungin liikenneyhteyksistä, Donald Trumpista ja koulukiusaamisesta. Fiksuja ja ajattelevia nuoria, jotka vierailevat kerran kuussa Kamu-tuvalla viikonlopun vietossa itsenäistymistä ohjaajien avulla harjoittelemassa. Olipa kiva vierailu! #satshp #kamu-tupakristiinasalonen

Ilmari Nurminenshared image on Instagram

Mulla on ollut joitain kuukausia pt @hannakatariinaseikola ja sopimus jatkuu ainakin pari vuotta vielä 😁Hanna on kyl huikee ja osaava tyyppi. Kaiken lisäksi meistä on tullut vielä ystäviäkin 😙Sattumalta molemmat on lähtenyt maailmalle vielä Sastamalasta. Tällä viikolla salilla kuultua: Mies: Hei nyt tonne salille ei voi mennä kun generaattorissa on vika, eli laitteisiin ei tuu virtaa. Mä: Häh?!? Me käytetään kyl lihasvoimaa... Mies: Aivan, no mä oon käsittänyt, että täällä jengi painaa napista ja kone laittaa lihakset liikkeelle. Mä: haha 😂nurminenilmari

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Aamu sarastaa Hietaniemen hautausmaalla. - Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin. Presidentti Mauno Koivistotyttitup

Johanna Ojala-Niemelä

Ojala-Niemelä Johanna

Kansanedustaja, eduskuntaryhmän 1. vpj.
www.johannaojala-niemela.fi

Avustaja: Tiina Pehkonen
Email: tiina.pehkonen(ät)eduskunta.fi

Toimielinjäsenyydet ja tehtävät eduskunnassa:

• Lakivaliokunta
  • Perustuslakivaliokunta (varajäsen)
  • Talousvaliokunta (varajäsen)

Yhteiskunnassa on edelleen monia epäkohtia, jotka kaipaavat kohentamista

Olen 36-vuotias SDP:n toisen kauden kansanedustaja Lapista. Koulutukseltani olen varatuomari ja ulkomaankaupan merkonomi. Asun Rovaniemellä Ounasvaaran juurella. Perheeseeni kuuluu aviomieheni lisäksi 1-vuotias Aava-tyttö ja 5-vuotias Veeti-poika.

Muita luottamustoimiani ovat muun muassa Lapin liiton valtuuston puheenjohtajuus sekä Rovaniemen kaupunginvaltuuston II varapuheenjohtajuus sekä lisäksi toimin erilaisissa kansalaisjärjestöissä. Olen Tradekan edustajiston jäsen.

Otan kansanedustajan työni vakavasti ja haluan tehdä parhaani lappilaisten eteen.

Pidetään yhteyttä vaalien välilläkin!