Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Terveisiä Maltalta! Viikon päästä maassa vaalit, ja Joseph Muscatin johtama työväenpuolue on voimissaan. Kampanjointi näkyy kaikkialla, ja tunnelma on korkealla. Labour on pitänyt liberaalia uudistuspolitiikkaa yllä, minkä soisi inspiroivan meilläkin. Tänään on Juhana Vartiaisen syntymäpäivä, ja sain tarjota hänelle aitoa demaritunnelmaa. 👍 Malta on kaunis, historian kyllästämä maa. Tänään täällä alkaa parlamenttien EU-valiokuntien kokous COSAC. Hienoa edustaa Suomea. #Malta #EU #Europe #politicstyttitup

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Vierailin tänään Kamu-Tuvalla Raumalla. Tapasin siellä upean joukon kehitysvammaisia nuoria, jotka halusivat puhua mm. erityisnuorten mahdollisuudesta harrastaa, kaupungin liikenneyhteyksistä, Donald Trumpista ja koulukiusaamisesta. Fiksuja ja ajattelevia nuoria, jotka vierailevat kerran kuussa Kamu-tuvalla viikonlopun vietossa itsenäistymistä ohjaajien avulla harjoittelemassa. Olipa kiva vierailu! #satshp #kamu-tupakristiinasalonen

Ilmari Nurminenshared image on Instagram

Mulla on ollut joitain kuukausia pt @hannakatariinaseikola ja sopimus jatkuu ainakin pari vuotta vielä 😁Hanna on kyl huikee ja osaava tyyppi. Kaiken lisäksi meistä on tullut vielä ystäviäkin 😙Sattumalta molemmat on lähtenyt maailmalle vielä Sastamalasta. Tällä viikolla salilla kuultua: Mies: Hei nyt tonne salille ei voi mennä kun generaattorissa on vika, eli laitteisiin ei tuu virtaa. Mä: Häh?!? Me käytetään kyl lihasvoimaa... Mies: Aivan, no mä oon käsittänyt, että täällä jengi painaa napista ja kone laittaa lihakset liikkeelle. Mä: haha 😂nurminenilmari

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Aamu sarastaa Hietaniemen hautausmaalla. - Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin. Presidentti Mauno Koivistotyttitup

Miapetra Kumpula-Natri

Europarlamentaarikko
050 511 3004, Belgia: +32 472 109 151 Lankapuhelin: +32 2 2845 294
miapetra.fi

Syntymäaika ja -paikka: 19.05.1972 Vaasa

Nykyinen kotikunta: Vaasa

Yhteystiedot:

Miapetra Kumpula-Natri
Euroopan parlamentin jäsen
miapetra.kumpula-natri(at)europarl.europa.eu
puh. + 358 50 511 3004
Belgia: +32 472 109 151
Lankapuhelin:+32 2 2845 294

Avustajat Brysselissä:

Tuomas Nirkkonen
energia- ja teollisuusasiat (ITRE-valiokunta)
tuomas.nirkkonen[at]europarl.europa.eu
Puh. +32 22837294

Susanna Salovaara
työllisyys- ja sosiaaliasiat, kalenteri (EMPL-valiokunta)
Susanna.salovaara[at)europarl.europa.eu
Mob. +32 488 479 508

Kotimaan koordinaattori:

Niilo Toivonen
niilo.toivonen(at)eduskunta.fi
Puh. +3585 0491 5650

Työni johtolankana on edistää työllisyyttä, lasten asemaa, perheiden jaksamista, hyvinvointipalvelujen parantamista ja energian kohtuuhintaa. Kannatan ilmasto- ja energiapolitiikkaan pitkäjänteisiä pelisääntöjä, joilla myös Suomi pärjää. Vaikuttaminen ei lopu valtiomme rajoihin, vaan olemme osa Eurooppaa.

Ennen kansanedustajauraani työskentelin pääministeri Lipposen erityisavustajana ja Eurooppalainen Suomi ry:n tiedottajana sekä vt. toiminnanjohtajana. Suurimpia projekteja olivat Euroopan unionista ja eurosta tiedottavat kampanjat. Akateeminen ura odottelee etenemistään Vaasan yliopistossa, jossa olen kauppatieteen ylioppilas.

Olen Pohjanmaan maakuntaliiton valtuuston puheenjohtaja ja olen ollut Vaasan kaupunginvaltuutettu vuodesta 1997.

Koulutus: ylioppilas 1991 (Kirkkopuiston lukio, Vaasa), BSc (insinööri) 1995 (Vaasan teknillinen oppilaitos), kauppatieteiden ylioppilas 1995 – (Vaasan yliopisto)

Kielitaito: sujuva englanti ja ruotsi, kohtalainen ranska, venäjän alkeet

Työura: tiedottaja, vt. toiminnanjohtaja Eurooppalainen Suomi ry:ssä 1997-2000, pääministerin erityisavustaja (eduskuntasihteeri) valtioneuvoston kansliassa 2000-2003, kansanedustajana 19.03.2003 – (Vaasan vaalipiiri)

Eduskuntatoiminta