Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Suomen talouden kirittämiseksi tarvitaan rohkeita uudistuksia ja reippaita, tulevaisuutta rakentavia investointeja. SDP tarjoaa hallitukselle puoliväliriihen alla eväitä, millä taloustavoitteita on mahdollista saavuttaa ja talouden menopaineisiin voidaan vastata, eikä lisäleikkauksiin tarvitse ryhtyä.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Uusia ajatuksia, näkökulmia, elämyksiä, ravistelua, tietoa ja taitoa. Nautitaan joko diginä tai perinteisesti ja annostellaan runsaalla kädellä - kirjallisuuden ilo kuuluu meille kaikille! Ajatuksia herättävää kirjan ja ruusun päivää!Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Ikäihmisten laadukas hoito ei toteudu tällä hetkellä kaikkialla, ja jopa kaltoinkohtelu on todellinen ongelma. Alalle opiskeleville pitää ensi tilassa palauttaa soveltuvuuskokeet, joka karsii soveltumattomat pois jo pääsykoevaiheessa. Tämän lisäksi on syytä käydä laaja keskustelu siitä, mitä laadukas hoito pitää sisällään. Säästöjä vanhustenhoito ei kestä enää ollenkaan.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään marssittiin tieteen ja tutkimuksen puolesta niin Helsingissä kuin monessa muussakin kaupungissa ympäri maailmaa. Tässä maailmanajassa, kun tutkijoiden maastamuutto kiihtyy jatkuvasti, koulutuksen ja tutkimuksen resursseja leikataan ja tieteen merkitystä kyseenalaistetaan, on meidän puolustettava entistä hanakammin sivistystä, koulutusta, tiedettä ja tutkimusta. Parempaa yhteiskuntaa ei rakenneta mututuntumalla vaan tutkittuun tietoon nojaten. Let's March for Science!Sosialidemokraatit SDP

SDPshared video on Instagram

Tänään marssittiin tieteen ja tutkimuksen puolesta niin Helsingissä kuin monessa muussakin kaupungissa ympäri maailmaa. Tässä maailmanajassa, kun tutkijoiden maastamuutto kiihtyy jatkuvasti ja koulutuksen ja tutkimuksen resursseja leikataan, on meidän puolustettava entistä hanakammin sivistystä, koulutusta, tiedettä ja tutkimusta. Parempaa yhteiskuntaa ei rakenneta mututuntumalla vaan tutkittuun tietoon nojaten. Let's march for science! #marchforscience #tiedemarssi #tiede #tutkimus #tutkija #tutkijatsosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Miapetra Kumpula-Natri muistuttaa, että sisäilmaongelmista kärsiviä kouluja voitaisiin korjata EU:sta saatavien tukirahojen avulla. Rahaa pitää vain osata ja viitsiä hakea.Sosialidemokraatit SDP

Guzenina Maria

Kansanedustaja, puoluehallituksen jäsen
www.mariaguzenina.net

Avustaja: Kalhori Veronica
Email: veronica.kalhori(ät)eduskunta.fi

Toimielinjäsenyydet ja tehtävät eduskunnassa:

Perustuslakivaliokunta
Euroopan neuvoston Suomen valtuuskunta
Vain porukalla saadaan tuloksia aikaan

Vaihtoehdottomuuden korostaminen politiikassa on älyllistä valehtelua. Politiikassa jos missä tehdään jatkuvasti päätöksiä, joita ohjaa joko henkilökohtainen tai oman ryhmän moraalikäsitys – arvovalintojen pohjalta kumpuava ideologia.

Lähdin aikoinaan mukaan politiikkaan, koska halusin olla mukana edistämässä paremman vaihtoehdon menestystä. Ei voi olla niin, että vanhukset joutuvat alistumaan nöyryyttävään laitosmakuuttamiseen. Lasten päivähoidon on oltava lapsen kehitystä kannustavaa. Syrjäytyneille ei saa kääntää selkää. Apua tarvitseville perheille on löydyttävä tukea. Terveydenhuollon palveluista pitää tehdä kansallinen ylpeydenaihe. Tämä kaikki on mahdollista – jos niin valitaan.

Poliittiseen työhön voi osallistua monella rintamalla. Puolueen varapuheenjohtajana olen paraatipaikalla, mutta ilman kenttäväkeä ja arjen viestejä lähettäviä ihmisiä työni olisi vaillinaista. Vain porukalla saadaan tuloksia aikaan. Minua saa ja pitää käyttää hyväksi paremman maailman toteutumiseksi. Siksi olen tässä, ja tätä työtäni tekemässä.