Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Terveisiä Maltalta! Viikon päästä maassa vaalit, ja Joseph Muscatin johtama työväenpuolue on voimissaan. Kampanjointi näkyy kaikkialla, ja tunnelma on korkealla. Labour on pitänyt liberaalia uudistuspolitiikkaa yllä, minkä soisi inspiroivan meilläkin. Tänään on Juhana Vartiaisen syntymäpäivä, ja sain tarjota hänelle aitoa demaritunnelmaa. 👍 Malta on kaunis, historian kyllästämä maa. Tänään täällä alkaa parlamenttien EU-valiokuntien kokous COSAC. Hienoa edustaa Suomea. #Malta #EU #Europe #politicstyttitup

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Vierailin tänään Kamu-Tuvalla Raumalla. Tapasin siellä upean joukon kehitysvammaisia nuoria, jotka halusivat puhua mm. erityisnuorten mahdollisuudesta harrastaa, kaupungin liikenneyhteyksistä, Donald Trumpista ja koulukiusaamisesta. Fiksuja ja ajattelevia nuoria, jotka vierailevat kerran kuussa Kamu-tuvalla viikonlopun vietossa itsenäistymistä ohjaajien avulla harjoittelemassa. Olipa kiva vierailu! #satshp #kamu-tupakristiinasalonen

Ilmari Nurminenshared image on Instagram

Mulla on ollut joitain kuukausia pt @hannakatariinaseikola ja sopimus jatkuu ainakin pari vuotta vielä 😁Hanna on kyl huikee ja osaava tyyppi. Kaiken lisäksi meistä on tullut vielä ystäviäkin 😙Sattumalta molemmat on lähtenyt maailmalle vielä Sastamalasta. Tällä viikolla salilla kuultua: Mies: Hei nyt tonne salille ei voi mennä kun generaattorissa on vika, eli laitteisiin ei tuu virtaa. Mä: Häh?!? Me käytetään kyl lihasvoimaa... Mies: Aivan, no mä oon käsittänyt, että täällä jengi painaa napista ja kone laittaa lihakset liikkeelle. Mä: haha 😂nurminenilmari

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Aamu sarastaa Hietaniemen hautausmaalla. - Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin. Presidentti Mauno Koivistotyttitup

Guzenina Maria

Kansanedustaja, puoluehallituksen jäsen
www.mariaguzenina.net

Avustaja: Kalhori Veronica
Email: veronica.kalhori(ät)eduskunta.fi

Toimielinjäsenyydet ja tehtävät eduskunnassa:

Perustuslakivaliokunta
Euroopan neuvoston Suomen valtuuskunta
Vain porukalla saadaan tuloksia aikaan

Vaihtoehdottomuuden korostaminen politiikassa on älyllistä valehtelua. Politiikassa jos missä tehdään jatkuvasti päätöksiä, joita ohjaa joko henkilökohtainen tai oman ryhmän moraalikäsitys – arvovalintojen pohjalta kumpuava ideologia.

Lähdin aikoinaan mukaan politiikkaan, koska halusin olla mukana edistämässä paremman vaihtoehdon menestystä. Ei voi olla niin, että vanhukset joutuvat alistumaan nöyryyttävään laitosmakuuttamiseen. Lasten päivähoidon on oltava lapsen kehitystä kannustavaa. Syrjäytyneille ei saa kääntää selkää. Apua tarvitseville perheille on löydyttävä tukea. Terveydenhuollon palveluista pitää tehdä kansallinen ylpeydenaihe. Tämä kaikki on mahdollista – jos niin valitaan.

Poliittiseen työhön voi osallistua monella rintamalla. Puolueen varapuheenjohtajana olen paraatipaikalla, mutta ilman kenttäväkeä ja arjen viestejä lähettäviä ihmisiä työni olisi vaillinaista. Vain porukalla saadaan tuloksia aikaan. Minua saa ja pitää käyttää hyväksi paremman maailman toteutumiseksi. Siksi olen tässä, ja tätä työtäni tekemässä.