Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Mitä olis Rooma ilman näitä ihania sypressipuita... tapaamisesta seuraavaan 24min taksi, 34min bussi vai 65min kävellen? Valitsin vaihtoehdon 4 - 100 min mutkitellen kävellen pieniä teitä :)miapetrakumpula

SDPshared image on Instagram

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa. #puoluevaltuusto #sdp #homekoulut #hallitussosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP:n puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero esittää rahoitusratkaisua kuntien homekorjauksiin. – Meillä on keinoja siihen, että lapsemme ja nuoremme saavat toimia terveellisissä ja turvallisissa päiväkodeissa ja kouluissa. Nyt vain tarvittaisiin toimia ja tekoja Sipilän hallitukselta, sanoi Paatero puoluevaltuuston kokouksessa.Sosialidemokraatit SDP

Satu Taavitsainenshared image on Instagram

Liikennekaari tuli tänään päätökseensä. Jätimme vastalauseen valiokunnan mietintöön. Suomalainen nykyinen säännelty taksijärjestelmä on edullinen, luotettava, palveleva, laadukas ja saatavissa aina ja kaikkialla. Sitä ei saa alasajaa. Haluamme sen säilyvän ja sitä kehitettävän. Aika näyttää, millaiseen sekasortoon taksipalvelut ajautuvat hallituspuolueiden huonojen arvovalintojen myötä.satutaavitsaine

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Kun kätilöiden kritiikki käänsi Sipilän pään sunnuntailisien leikkauksesta, niin voisiko sairaanhoitajien mielipide kääntää pään sotesta?

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Valtakunnansyyttäjä syytteeseen? Kansanedustajana en voi kommentoida riippumatonta tuomioistuinta. No tämä ei ole vielä tuomioistuimessa.

Huovinen Susanna

Kansanedustaja
www.susannahuovinen.fi

Avustaja: Kirsi Airio
Email: kirsi.airio(ät)eduskunta.fi

Toimielinjäsenyydet ja tehtävät eduskunnassa:

Valtionvarainvaliokunta
Ulkoasiainvaliokunta (varajäsen)
Euroopan neuvoston Suomen valtuuskunta (varajäsen)
Ei politiikkaa pidä hylätä – se pitää vallata!

Olen nelikymppinen demarikansanedustaja Jyväskylästä. Tulin valituksi eduskuntaan kolmansissa eduskuntavaaleissani vuonna 1999. Koulutukseltani olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja ennen eduskuntaan tuloani työskentelin ikäluokalleni tyypillisesti monenlaisissa projekti- ja pätkätöissä. Olen naimissa ja minulla on kaksi poikaa.

Tällä eduskuntakaudella toimin Suuren valiokunnan jäsenenä, ulkoasiainvaliokunnan ja ympäristövaliokunnan varajäsenenä sekä johdan Suomen Euroopan neuvoston valtuuskuntaa ja Itämeriparlamentaarikoiden valtuuskuntaa. Varsinkin Euroopan neuvoston työltä odotan paljon, sillä demokratiatyö ja ihmisoikeusasiat ovat olleet koko poliittisen toimintani ajan minulle hyvin tärkeitä.

Poliitikon arjessa harrastuksille jää niukalti aikaa, varsinkin kun haluan kaiken liikenevän vapaa-ajan viettää perheeni seurassa. Yritän silti myös huolehtia kunnostani muun muassa lenkkeilemällä ja zumbaamalla.

Minulle on tärkeää se, että suomalainen hyvinvointiyhteiskunta säilyy ja kehittyy. Pienenä kansakuntana meillä ei ole varaa jättää ketään syrjään. Jokaiselle ihmiselle on annettava mahdollisuus löytää oma lahjakkuutensa ja tapa, jolla voi olla osallisena ympäröivässä yhteiskunnassa. Työväenliikkeen satavuotinen työ jatkuu, sillä edelleen tarvitaan työtä tasa-arvon puolesta.