Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Terveisiä Maltalta! Viikon päästä maassa vaalit, ja Joseph Muscatin johtama työväenpuolue on voimissaan. Kampanjointi näkyy kaikkialla, ja tunnelma on korkealla. Labour on pitänyt liberaalia uudistuspolitiikkaa yllä, minkä soisi inspiroivan meilläkin. Tänään on Juhana Vartiaisen syntymäpäivä, ja sain tarjota hänelle aitoa demaritunnelmaa. 👍 Malta on kaunis, historian kyllästämä maa. Tänään täällä alkaa parlamenttien EU-valiokuntien kokous COSAC. Hienoa edustaa Suomea. #Malta #EU #Europe #politicstyttitup

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Vierailin tänään Kamu-Tuvalla Raumalla. Tapasin siellä upean joukon kehitysvammaisia nuoria, jotka halusivat puhua mm. erityisnuorten mahdollisuudesta harrastaa, kaupungin liikenneyhteyksistä, Donald Trumpista ja koulukiusaamisesta. Fiksuja ja ajattelevia nuoria, jotka vierailevat kerran kuussa Kamu-tuvalla viikonlopun vietossa itsenäistymistä ohjaajien avulla harjoittelemassa. Olipa kiva vierailu! #satshp #kamu-tupakristiinasalonen

Ilmari Nurminenshared image on Instagram

Mulla on ollut joitain kuukausia pt @hannakatariinaseikola ja sopimus jatkuu ainakin pari vuotta vielä 😁Hanna on kyl huikee ja osaava tyyppi. Kaiken lisäksi meistä on tullut vielä ystäviäkin 😙Sattumalta molemmat on lähtenyt maailmalle vielä Sastamalasta. Tällä viikolla salilla kuultua: Mies: Hei nyt tonne salille ei voi mennä kun generaattorissa on vika, eli laitteisiin ei tuu virtaa. Mä: Häh?!? Me käytetään kyl lihasvoimaa... Mies: Aivan, no mä oon käsittänyt, että täällä jengi painaa napista ja kone laittaa lihakset liikkeelle. Mä: haha 😂nurminenilmari

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Aamu sarastaa Hietaniemen hautausmaalla. - Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin. Presidentti Mauno Koivistotyttitup

Heinäluoma Eero

Kansanedustaja
www.heinaluoma.net

Avustaja: Sadeniemi Matti
Email: matti.sadeniemi(ät)eduskunta.fi

Toimielinjäsenyydet ja tehtävät eduskunnassa:

Tarkastusvaliokunta ( puheenjohtaja )
Ulkoasiainvaliokunta ( varajäsen )
Valtiovarainvaliokunta

”Huomasin siis olevani sosialidemokraatti”

Synnyin Kokkolassa. Muutin kolmivuotiaana etelään: ensin Jokelaan, muutaman vuoden kuluttua Vantaalle. Sitten tuli rakkaus, joka vei mukaansa Helsinkiin.

Luin Täällä Pohjantähden alla -teossarjan kolmetoistavuotiaana. Ensimmäisestä osasta tajusin, ettei maailma ole oikeudenmukainen. Toisesta ymmärsin, että sitä voi muuttaa. Ja kolmannen osan kohdalla hyväksyin, ettei maailma tule valmiiksi koskaan.

Huomasin siis olevani sosialidemokraatti. Ja sillä tiellä ollaan.