Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään MOT-ohjelmassa puhutaan kilpailuttamisesta ja sen vaikutuksesta vammaisten ihmisten arkeen. Miltä tuntuisi jos kotona ei saisi päättää arkiasioista? Entä jos kilpailutus pakottaisi muuttamaan pois kotoa? Uusi hankintalaki on tuonut mukanaan paljon ongelmia ja huolta vammaisille ihmisille ja heidän läheisilleen. Me haluamme, että vammaisten ihmisten palvelut rajataan kilpailutuksen ulkopuolelle. Jaa kuva, jos olet samaa mieltä!Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Kristiina Salonen esittää pääministerille vakavan vetoomuksen, ettei neuvolapalveluita ulotettaisi pakkoyhtiöittämisen piiriin: "Säästäkää neuvolat. Se on suomalaislasten tasa-arvon perusta. Kouluterveydenhuolto on jo poistettu soten markkinamallista. Nyt pois on saatava vielä neuvolat." Jos olet samaa mieltä Kristiinan kanssa, jaa viesti eteenpäin.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared note on Facebook

Lue SDP:n Helsingin pormestariehdokkaan Tuula Haataisen tarina tuusniemeläisestä tytöstä ministeriksi, apulaiskaupunginjohtajaksi, kaupunginvaltuutetuksi ja kansanedustajaksi. Tässä kattavassa ja koskettavassa jutussa Tuula kertoo elämäntarinansa lisäksi myös mietteitään muun muassa äitiydestä, perheestä, tasa-arvosta ja tämän päivän politiikasta.Sosialidemokraatit SDP

Heinäluoma Eero

Kansanedustaja
www.heinaluoma.net

Avustaja: Sadeniemi Matti
Email: matti.sadeniemi(ät)eduskunta.fi

Toimielinjäsenyydet ja tehtävät eduskunnassa:

Tarkastusvaliokunta ( puheenjohtaja )
Ulkoasiainvaliokunta ( varajäsen )
Valtiovarainvaliokunta

”Huomasin siis olevani sosialidemokraatti”

Synnyin Kokkolassa. Muutin kolmivuotiaana etelään: ensin Jokelaan, muutaman vuoden kuluttua Vantaalle. Sitten tuli rakkaus, joka vei mukaansa Helsinkiin.

Luin Täällä Pohjantähden alla -teossarjan kolmetoistavuotiaana. Ensimmäisestä osasta tajusin, ettei maailma ole oikeudenmukainen. Toisesta ymmärsin, että sitä voi muuttaa. Ja kolmannen osan kohdalla hyväksyin, ettei maailma tule valmiiksi koskaan.

Huomasin siis olevani sosialidemokraatti. Ja sillä tiellä ollaan.