Tilaa verkkosivut ehdokkaalle tai yhdistykselle

Puolueen yhteistyökumppani ehdokas- ja yhdistyssivujen osalta on porvoolainen ArtCloud. Sivuston hinta sisältää sivuston sekä sivuston osoitteen ylläpidon sekä teknisen tuen palvelun. Sivuston osoitteen ylläpidon voi halutessaan hoitaa myös itse haluamansa palveluntarjoajan kautta, jolloin kustannus sivustosta on edullisempi.

Sivujen oletusilme on SDP:n graafisen ohjeen mukainen. Sivustoteemoja käyttää moni SDP:n piiri, ministeri, kansanedustaja ja kuntapäättäjä. Sivusto toimii WordPress-käyttöjärjestelmässä.

Ehdokassivun ulkoasu ja toiminnallisuudet on suunniteltu niin, että sivusto soveltuu erinomaisesti niin vaalikampanjointiin kuin pidempikestoiseen käyttöön poliitikkosivuna. Esimerkiksi sivuston kampanjaelementit saa helposti piiloon kampanjoinnin loputtua

Tietosuojaselosteet

Lomakkeet

Jos yhdistyksen tai ehdokkaan kotisivuilla on jonkinlainen lomake, jolla kerätään sivuilla vierailevien kävijöiden henkilötietoja, on kotisivujen omistaja tietosuoja-asetuksen mukainen rekisterinpitäjä.

Kotisivujen lomakkeet voivat olla esimerkiksi yhteydenotto- tai ilmoittautumislomakkeita tai uutiskirjeen tilauslomakkeita.

Rekisterinpitäjä on vastuullinen tekemään sivuille tietosuojaselosteen, josta on selkeästi luettavissa muun muassa se, kuka on rekisterinpitäjä, mitä tietoja lomakkeella kerätään ja kuinka tietoja käytetään.

Analytiikan kerääminen

Mikäli käytät sivustollasi analyytiikan keräämiseen Google Analyticisia, Facebook Pixeliä tai vastaavaa palvelua, tulee tämä avata sivuston tietosuojaselosteessa.