SDPshared image on Instagram

Hallitus teki puoliväliriihessä huoltajakorotuksen perheellisille opiskelijoille, hyvä niin. Iso kuva on kuitenkin varsin toinen. Ensin hallitus leikkasi opiskelijoiden opintotuesta 86 euroa kuukaudessa ja sen jälkeen antoi puoliväliriihessä perheellisille opiskelijoille 75 euron huoltajakorotuksen. Lopputulos = perheellinen opiskelija saa 11 euroa vähemmän opintotukea kuin vuonna 2015. Näin tehdään oikeaoppinen silmänkääntötemppu. #opiskelija #huoltajakorotus #perhe #puoliväliriihi #silmänkääntötemppusosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Hallitus teki puoliväliriihessä huoltajakorotuksen perheellisille opiskelijoille, hyvä niin. Iso kuva on kuitenkin varsin toinen. Ensin hallitus leikkasi opiskelijoiden opintotuesta 86 euroa kuukaudessa ja sen jälkeen antoi puoliväliriihessä perheellisille opiskelijoille 75 euron huoltajakorotuksen. Lopputulos = perheellinen opiskelija saa 11 euroa vähemmän opintotukea kuin vuonna 2015. Näin tehdään oikeaoppinen silmänkääntötemppu.Sosialidemokraatit SDP

Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Osallistu verkossa

Verkkoviestintää

Voit seurata meitä ja osallistua toimintaamme verkossa monella tapaa. Tule mukaan kommentoimaan, jakamaan sisältöjä, suosittelemaan meitä ystävillesi, twiittaamaan…Tapoja osallistua on paljon!

Seuraa Facebookissa

facebook-logo

Osallistu toimintaamme Facebookissa. SDP:n sivuilta löydät ajankohtaisia uutisia, mielenkiintoisia linkkejä, kilpailuja, tapahtumakutsuja ja paljon valokuvia. Kommentoi kirjoituksia ja jaa sisältöä eteenpäin.

www.facebook.com/sosialidemokraatit

Myös kaikki SDP:n piirijärjestöt löytyvät Facebookista.

Seuraa Twitterissä

Twitter_logo_blue

Twitter on huippunopea uutiskanava, jossa kuka tahansa voi seurata ketä vain. Seuraa SDP:tä ja poliitikkojamme Twitterissä, jaa twiittejä ja kommentoi.

Tutustu Twitterin perusteisiin SDP:n viestintäoppaan sivuilla: Twiittaamisen keinot tutuiksi.

Seuraa meitä myös täällä

instagram-logo

Instagram (@sosialidemokraatit): www.instagram.com/sosialidemokraatit

Periscope-logo

Periscopewww.periscope.tv/Demarit

SDP YouTubessa – Demari TV

youtube-logo2

SDP:n Youtube-kanavalla on koosteita erilaisista puolueen tapahtumista, ehdokkaidemme vaalivideoita yms.

SDP näyttää suorana lähetyksenä verkossa keskeisimmät kokoukset ja seminaarit. Näiden tallenteita löydät Bambuser-tililtämme.

e-Aimo

e-Aimo on SDP:n jäsenten sähköpostikirje, josta saat tietoa ajankohtaisista uutisista ja puolueen toiminnasta. Jos olet jäsen, etkä vielä saa e-Aimoa, voit tilata sen täältä.

Löydät myös aiemmin julkaistut puolueen jäsenlehdet profiilistamme Issuu-palvelussa.

Aloitteet ja ohjelmatyö

Osoitteesta kansalaiskanava.sdp.fi löydät palvelut, joissa voit seurata ja kommentoida esimerkiksi SDP:n puoluekokousaloitteita sekä työn alla olevia ohjelmia.

Tutustu muistioihin

Tutustu ja jaa muistioitamme SlideShare-palvelussa.

Kotisivut yhdistyksellesi

Tilaa yhdistyksellesi maksuttomat, helppokäyttöiset ja nykyaikaiset kotisivut.

Lisätietoja sivuista Kehittämön sivuilta.

Jos olet kiinnostunut tilaamaan sivut, ota yhteyttä Kehittämöön (asiakaspalvelu(ät)kehittamo.fi).