Maria Guzeninashared image on Instagram

Espoon valtuuston tämän vaalikauden viimeisen kokouksen kunniaksi viimeinen yhteiskuva valtuuston puheenjohtajistona. Kiitos hyvästä yhteistyöstä Sirpa ja Marika!maria_guzenina

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Terrori-isku lasten-nuorten konserttiin kertoo poikkeuksellisesta julmuudesta ja elämästä vieraantumisesta. Ajatukset uhreissa ja omaisissa.

Miapetra Kumpula-Nshared tweet on Twitter

Terveisiä työmatkalta EU naapurimaasta. Riittääkö tuntemus: pari vinkkiä 5p valuutta leu. 3p presidentti Dodon. 1p pääkaupunki Chisinau🇦🇩

Tuula Haatainenshared image on Instagram

Hanami Roihuvuoren kirsikkapuistossa vetää puoleensa lähes hartaaseen kukinnan ihailuun. Illan pitkä lenkki Tullisaaressa. Hieno päivä🌸haatainent

sirpa paateroshared tweet on Twitter

Länsi-kotkan ty 110v juhlassa Erkki Tuomioja: luokkayhteiskunta on tulossa mutta luokkatietoisuus ei samassa mitassa, vaan kanavoituu toisin

Päätöksiä ei tehdä arpomalla, vaan ihmisiä kuuntelemalla.

Osallistu neljän hengen unelmien hotellipaketin arvontaan (arvo 300 €). Arvomme palkinnon kerran kuukaudessa kesä-syyskuun ajan. Lisäksi arvomme kaikkien vastaajien kesken vielä yhden hotellipaketin kilpailuajan päätyttyä.
Voit samalla liittyä Kansalaispaneeliin.

Täytä yhteystietosi ja osallistu arvontaan.

Etunimi
Sukunimi
Sähköposti

Haluan liittyä Kansalaispaneeliin

KANSALAISPANEELI

SDP:n Kansalaispaneelissa pääset kertomaan mielipiteesi ja vaikuttamaan Suomen suuntaan.

Kansalaispaneelin jäsenenä saat 6-8 kertaa vuodessa sähköisen kyselyn, jossa tiedustellaan mielipiteitä asioihin, joihin SDP on muodostamassa kantaansa. Paneeliin liittyminen ei sido vastaamaan kaikkiin kyselyihin ja siitä voi erota milloin tahansa. Kansalaispaneeliin ovat tervetulleita kaikki yhteiskunnallisista asioista kiinnostuneet. Kyselyiden tuloksia hyödynnetään SDP:n kantojen muodostamisessa.