Suunnittele T-paita ja voita!

t-paitakisa

Kesää kohti mennään kovaa vauhtia. Sen kunniaksi käynnistämme kilpailun, jossa sinun tehtävänä on suunnitella SDP:lle kesäinen printti-t-paita.

Päästä siis luovuutesi valloilleen ja suunnittele meille paitaan kuva ja/tai teksti, joka kuvastaa mielestäsi SDP:tä ja sen arvoja. Tyyli on vapaa. Yhdistele kuvaa ja tekstiä, piirrä, suunnittele tietokoneella tai maalaa vaikka vesiväreillä. Kuvasi voi olla aivan hyvin myös luonnos, jonka graafikko viimeistelee printtipaitaan sopivaksi kuvaksi.

Kilpailutyössä ei välttämättä tarvitse olla puolueen logoa, mutta kuvasta pitää jollain tavalla ilmetä, että kyseessä on SDP:n paita.

Voittanut työ painetaan t-paitoihin, ja paidat tulevat myyntiin puolueen verkkokauppaan viimeistään juhannuksena. Painopinta-ala on A4 eli 21 x 29,7 cm. Sopivin painotekniikka valitaan voittajatyön mukaan.

Osallistu lähettämällä kilpailutyösi lyhyen esittelytekstin kera viimeistään keskiviikkona 31.5.2017 sähköpostilla osoitteeseen jarkko.piirainen@sdp.fi, otsikkoon teksti ”T-paita”. Tai postita työsi osoitteeseen: Jarkko Piirainen/SDP, Siltasaarenkatu 18-20 C, 6. krs, 00530 Helsinki.

Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti ja voittajatyö julkistetaan SDP:n kotisivuilla sekä puolueen sosiaalisen median kanavissa 2.6.2017.

PALKINTO

Voittajatyön suunnittelija saa palkinnoksi vapaavalintaisen festarilipun kesällä 2017 järjestettävälle festivaalille. (Normaalihintainen lippu kotimaisille festivaaleille. Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi). Lisäksi voittaja saa kilpailun tuloksena syntyneen t-paidan haluamassaan koossa.

KUNNIAMAININTA

Voittajan lisäksi palkitaan yksi työ kunniamaininnalla. Kunniamaininnan saaja palkitaan SDP-kylmälaukulla sekä Bluetooth-kaiuttimella.

Kilpailun säännöt ja ehdot:

– Kampanjaan voivat osallistua Suomessa asuvat yksityishenkilöt (alle 18-vuotiaat tarvitsevat huoltajan suostumuksen), paitsi Järjestäjän henkilökunta tai heidän perheenjäsenensä.
– Voit osallistua kilpailuun useammallakin kuin yhdellä kilpailutyöllä.
– Kuvan tulee liittyä jollain tavalla SDP:hen.- Sinulla pitää olla täydet oikeudet kuviin/piirustuksiin ym., joilla osallistut kilpailuun.- SDP varaa oikeuden käyttää voittajakuvaa kotisivuillaan osoitteessa sdp.fi, puolueen sosiaalisen median kanavissa sekä erilaisissa markkinointimateriaaleissa.
– SDP:llä on oikeus muokata voittajatyötä painoteknisistä syistä.
– Osallistumalla kilpailuun sitoudut luovuttamaan kilpailutyön kaikki oikeudet SDP:lle.
– Voittajan ja kunniamaininnan saajan valitsee puoluetoimiston kolmihenkinen raati (puoluesihteeri Antton Rönnholm, verkkoviestintäkoordinaattori Jarkko Piirainen sekä viestintäsuunnittelija Iida Vallin). Raadin päätöksistä ei voi valittaa.

Osallistuminen edellyttää näiden sääntöjen hyväksymistä. Osallistumalla osallistuja hyväksyy nämä säännöt ja sitoutuu noudattamaan niitä. Sääntöjen soveltamiseen ja tulkintaan liittyvät mahdolliset epäselvyydet ratkaisee Järjestäjä.

Järjestäjä: Suomen Sosialidemokraattinen Puolue – Finlands Socialdemokratiska Parti rp, Siltasaarenkatu 18-20 C, 6. krs, 00530 Helsinki

Lisätietoja: SDP:n verkkoviestintäkoordinaattori Jarkko Piirainen, jarkko.piirainen@sdp.fi