Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan demarit Tarja Filatov (pj.), Merja Mäkisalo-Ropponen ja Ilmari Nurminen toivottavat kaikille hyvää vappua. Jokainen meistä on tärkeä osa Suomen menestystarinaa ja jokaiselle meistä on löydettävä oma paikka yhteiskunnasta.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

The Social Democratic Party of Finland strongly condemns the violence that erupted in the Parliament in Skopje. What took place, did not follow the basic principles of parliamentary democracy and is not an acceptable way to influence democratic processes.Sosialidemokraatit SDP

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Hallintarekisteri on kuin koulutusleikkaukset. Kukaan ei kuulemma niitä halua, mutta vastakkaisista lupauksista huolimatta ne silti etenee.

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Hallituksen esitys uudeksi arvopaperilaiksi sisältää jälleen kerran moneen kertaan kuopatun hallintarekisterin samoine ongelmineen kuin aiempina kertoina. Sitä ei pidä hyväksyä. "Vaadimme, että lakiesitys palautetaan kiireelliseen lisävalmisteluun ja siihen lisätään selkeä sijoittajiin kohdistuvat hallintarekisteröinnin kielto myös sijoitettaessa ulkomailla liikkeeseen laskettuihin suomalaisyhtiöiden arvopapereihin. On myös varmistettava, että tiedot omistajista ja sijoituksista todella saadaan ulkomaisista arvopaperikeskuksista", kertoo Lauri Ihalainen. Klikkaa peukkua ja jaa eteenpäin, jos olet Laurin kanssa samaa mieltä!Sosialidemokraatit SDP

Puoluevaltuusto

Sirpa Paatero

Puoluevaltuuston puheenjohtaja
Sirpa Paatero

sirpa.paatero(at)eduskunta.fi

Sirpan painokelpoisen kuvan voit ladata Flickr-kuvagalleriasta.

raunela-tommi-kuvake-pieni

Puoluevaltuuston 1. varapuheenjohtaja
Tommi Raunela

tommi.raunela@gmail.com

Voit ladata Tommi painokelpoisen kuvan Flickr-tililtämme.

taipale-kaarin-kuvake-pieni

Puoluevaltuuston 2. varapuheenjohtaja
Kaarin Taipale

kaarintaipale(at)gmail.com

Voit ladata Kaarinin painokelpoisen kuvan Flickr-tililtämme.

PUOLUEVALTUUSTON JÄSENET:

Helsinki

Varsinaiset jäsenet: Juha Jaatinen, Katri Nokela, Kaarin Taipale (vpj), Karita Toijonen, Niilo Toivonen

Varajäsenet: Jape Lovén, Mirka Vainikka, Sari Kokko, Ville Jalovaara, Nina Castén

Uusimaa

Varsinaiset: Tipsu Bazouleva, Susanna Bruun, Soile Gustafsson, Päivö Kuusisto, Eemeli Peltonen, Alpo Sailio, Mikko Valtonen

Varat: Tarja Eklund, Petri Kajander, Joni Vainikainen, Mirja Suhonen, Pasi Karttunen, Miika Kostamo, Liljan-Kukka Runolinna

Varsinais-Suomi

Varsinaiset: Kimmo Aho, Juuso Alatalo, Saija Karnisto-Toivonen, Mari Lahti, Piia Noronen

Varat: Tuula Hällfors-Laaksonen, Eero Kivinen, Jukka Siren, Merja Roos, Raimo Korhonen

Satakunta

Varsinaiset: Krista Kiuru, Katri Kujanpää, Ari Prinkkala, Tommi Raunela (1.vpj), Pekka Wallenius