Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään MOT-ohjelmassa puhutaan kilpailuttamisesta ja sen vaikutuksesta vammaisten ihmisten arkeen. Miltä tuntuisi jos kotona ei saisi päättää arkiasioista? Entä jos kilpailutus pakottaisi muuttamaan pois kotoa? Uusi hankintalaki on tuonut mukanaan paljon ongelmia ja huolta vammaisille ihmisille ja heidän läheisilleen. Me haluamme, että vammaisten ihmisten palvelut rajataan kilpailutuksen ulkopuolelle. Jaa kuva, jos olet samaa mieltä!Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Kristiina Salonen esittää pääministerille vakavan vetoomuksen, ettei neuvolapalveluita ulotettaisi pakkoyhtiöittämisen piiriin: "Säästäkää neuvolat. Se on suomalaislasten tasa-arvon perusta. Kouluterveydenhuolto on jo poistettu soten markkinamallista. Nyt pois on saatava vielä neuvolat." Jos olet samaa mieltä Kristiinan kanssa, jaa viesti eteenpäin.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared note on Facebook

Lue SDP:n Helsingin pormestariehdokkaan Tuula Haataisen tarina tuusniemeläisestä tytöstä ministeriksi, apulaiskaupunginjohtajaksi, kaupunginvaltuutetuksi ja kansanedustajaksi. Tässä kattavassa ja koskettavassa jutussa Tuula kertoo elämäntarinansa lisäksi myös mietteitään muun muassa äitiydestä, perheestä, tasa-arvosta ja tämän päivän politiikasta.Sosialidemokraatit SDP

Puoluekokous 2017

pk-kuvitus2

SDP:n 45. puoluekokous pidettiin Lahden messukeskuksessa 3.-5. helmikuuta 2017.

Puoluekokousedustajat tekivät muutosesityksiä aloitteiden päätösesityksiin sekä muihin puoluekokousasiakirjoihin perjantaihin 3.2. klo 17.30 saakka. Muutosesitykset tehtiin sähköisesti aloite- ja ohjelmasivustolla osoitteessa kansalaiskanava.sdp.fi. Kansalaiskanavaan lisätään puoluekokouksen päätöksiä sitä mukaa, kun niitä tehdään.

Henkilövalinnat

kuvitus-henkvalinnat

Tietoa puoluekokouksen henkilövalinnoista löydät täältä.

Varaa Majoitus

majoitus-kuvitus