Maria Guzeninashared image on Instagram

Espoon valtuuston tämän vaalikauden viimeisen kokouksen kunniaksi viimeinen yhteiskuva valtuuston puheenjohtajistona. Kiitos hyvästä yhteistyöstä Sirpa ja Marika!maria_guzenina

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Terrori-isku lasten-nuorten konserttiin kertoo poikkeuksellisesta julmuudesta ja elämästä vieraantumisesta. Ajatukset uhreissa ja omaisissa.

Miapetra Kumpula-Nshared tweet on Twitter

Terveisiä työmatkalta EU naapurimaasta. Riittääkö tuntemus: pari vinkkiä 5p valuutta leu. 3p presidentti Dodon. 1p pääkaupunki Chisinau🇦🇩

Tuula Haatainenshared image on Instagram

Hanami Roihuvuoren kirsikkapuistossa vetää puoleensa lähes hartaaseen kukinnan ihailuun. Illan pitkä lenkki Tullisaaressa. Hieno päivä🌸haatainent

sirpa paateroshared tweet on Twitter

Länsi-kotkan ty 110v juhlassa Erkki Tuomioja: luokkayhteiskunta on tulossa mutta luokkatietoisuus ei samassa mitassa, vaan kanavoituu toisin

Kättä päälle

Kättä päälle -banneri

Kättä päälle – Yhteinen matka huomisen Suomeen

Syyskuussa käyntiin polkaistun Kättä päälle -hankkeen päätösgaalaa vietettiin 1.3. Tilaisuudessa julkistettiin myös hankkeen loppuraportti. Kansanedustaja Lauri Ihalaisen ja yrittäjä Salla Saarisen vetämä työ kokosi yhteen arviolta noin puolituhatta suomalaista järjestö- ja yhdistyskentän toimijaa sekä kansalaisaktiivia miettimään ratkaisuja Suomen parhaaksi.

SDP:n rooli on koko projektin ajan ollut toimia järjestäjänä ja koollekutsujana. Pääroolissa omine ideoineen ja ratkaisuineen ovat olleet työhön osallistuneet järjestöt ja toimijat. Puolueen tehtäväksi jäi koota yhteen käytyjen keskustelujen moniääninen sato.

Kättä päälle -loppuraportin ehdotukset on kerätty sekä järjestetyistä ratkaisupajoista että ihmisten suoraan lähettämästä verkkopalautteesta. Näin ollen mukana on myös ehdotuksia, jotka eivät istu SDP:n linjaan, mikä kuuluu prosessin luonteeseen. Kuitenkin valtaosa ehdotuksista on sellaisia, jotka ovat luonteeltaan kannatettavia.

Kättä päälle -arkistosivulta löydät materiaaleja syksyn tapahtumista

Taustaa:

kuvitus-padihommia

Ratkaisuehdotuksia Suomen tilanteeseen

Keräsimme verkkosivuillamme ratkaisuehdotuksia siihen, miten Suomen tulevaisuutta pitäisi mielestäsi jatkossa rakentaa.

Tästä pääset lukemaan saapuneita ehdotuksia.

Kättä päälle -tussianimaatio

Yhteisen vastuun sopimus – Miten ja miksi?

Lauri Ihalainen ja Salla Saarinen

Kerro terveisesi hankkeen vetäjille

Tavoitat hankkeen vetäjät, kansanedustaja Lauri Ihalaisen ja yrittäjä Salla Saarisen, myös sähköpostilla osoitteesta: kattapaalle@gmail.com