Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

En meinannut päästä Airbnb paikkaani, kun poliisi piiritti aluetta. Mutta selvisin puhumalla - ja kun huomasivat kaulakorttini GSMA mobile congress. Siinä luki kyllä Ministerial program mutta iltani päättyi jo. Tuossa iltapalani selän takana selitys - Músical Palacesta lähti juuri Espanjan prinssi. Ikkunapaikalla istui kahvilla kaksi jääkaapin kokoista miestä. Isot turvajärjestelyt - mutta mulla hyvä iltapala!miapetrakumpula

Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Tuo tuttu teksti ja lentäminen yleensäkin tuntuu ihan eriltä, kun on lomamatka perheen kanssa tai työmatka. Nyt jälkimmäinen - ja hitsi piti läheltä myöhästyminen - kaksi eri yhteisöiden lentoa samaan aikaan Barcelonaan! Molemmat täysiä, osittain liene myös kansainvälisten telekommunikaatiomessujen vuoksi!miapetrakumpula

Nasima Razmyarshared tweet on Twitter

Se päivä kun perussuomalaisissa kerrotaan, että tämä oli rasistista, nyt saa riittää! Vaan eipä taida sitä päivää tulla.

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

"Mitä tästä ei olisi saanut sanoa? Vartia sanoo edustavansa uutta poliittista kulttuuria, mutta eikö hän päinvastoin edusta ikivanhaa ja kyseenalaista kulttuuria: aikaa, jolloin herrat suhmuroivat, poliitikot pelastavat toisiansa ja kansa maksaa. Yhteiskunnan yhdessä sovittuja pelisääntöjen sijaan astuu vahvemman oikeus. Nythän hallituspuolueiden ja vihreiden tuella uhkaa syntyä tilanne, jossa valtio menettää 34 miljoonaa euroa eikä asiasta vastaa kukaan."Sosialidemokraatit SDP

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Ekaksi aamulla suoritettiin vauvauinnissa diplomi, ja sitten mentiin torille kuuntelemaan Antti Rinnettä sekä tapaamaan ihmisiä. Uintidiplomin suorittaja nukkui koko tilaisuuden ajan. En tiedä kumpi toimi parempana nukuttajana - uinti vai jo äidin vatsassa tasaisesti toistunut yhteiskunnallinen puhe. 😉kristiinasalonen

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP:n kansanedustaja Merja Mäkisalo-Ropponen on ilahtunut pääministeri Juha Sipilän torstaina eduskunnan kyselytunnilla antamasta lupauksesta kutsua puolueet koolle keskustelemaan julkisten rakennusten sisäilmaongelmien poistamisesta. Sosialidemokraatit esittivät hallitukselle, että puolueet käynnistäisivät yhdessä hankkeen, jonka tavoitteena on etsiä konkreettisia keinoja sisäilmaongelmien poistamiseksi. ─ Nyt on käytävä sanoista tekoihin. Julkisten rakennusten sisäilmaongelmat ovat suuri uhka terveydelle ja monet lapset sekä aikuiset altistuvat jopa elinikäisille sairauksille huonon sisäilman vuoksi. Arviolta 600 000-800 000 suomalaista altistuu päivittäin homeesta johtuville sisäilman epäpuhtauksille. Ongelma ei koske vain kouluja vaan myös esimerkiksi ikäihmisten hoitopaikkoja, joissa hoitajat ja vanhukset oireilevat vakavasti. On hienoa, että nyt on syntymässä puoluerajat ylittävää yhteisymmärrystä ongelman kitkemiseksi, Mäkisalo-Ropponen kertoo.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

"Hallituksen ja työmarkkinajärjestöjen neuvottelupöydällä on useita – kymmenen kohdan lista asioista, joista olisi hyvä päästä ratkaisuun ennen kehysriihtä. Joukossa on ratkaisujen hakeminen ns. 0-sopimusehtoihin ja siihen mitä työttömien omaehtoista koulutusta työttömyysturvalla. Toivottavasti näissä neuvotteluissa päästään ratkaisuun."Sosialidemokraatit SDP

Kansalaispaneeli

Tiimi

SDP:N KANSALAISPANEELISSA SAAT ÄÄNESI KUULUVIIN

LYHYESTI

– Paneelissa vastaat ajankohtaisiin yhteiskunnallisiin kysymyksiin –
– Saat lyhyen kyselyn sähköpostiisi 6-8 kertaa vuodessa –
– Kaikkiin kyselyihin ei ole pakko vastata, erota voit milloin vain –
– Paneeliin voi liittyä kuka tahansa –
– SDP hyödyntää tuloksia kantojensa muodostamisessa –

Mikä on Kansalaispaneeli?

SDP:n Kansalaispaneelissa pääset kertomaan mielipiteesi kiinnostaviin ja ajankohtaisiin yhteiskunnallisiin kysymyksiin. SDP hyödyntää paneelin kautta saatuja tuloksia kantojensa muodostamisessa – se on kätevä tapa saada oma ääni kuuluviin.

Kuinka paneeli toimii?

Kansalaispaneelin jäsenenä saat 6–8 kertaa vuodessa lyhyen kyselyn sähköpostiisi. Kysely koskee ajankohtaisia yhteiskunnallisia teemoja, joihin SDP on muodostamassa kantaansa. Paneelissa pääset myös itse tutustumaan aiemmin saatuihin tuloksiin. Kaikkiin kyselyihin ei ole pakko vastata, ja paneelista voi erota milloin vain. Kansalaispaneelin jäseneksi voi ryhtyä kuka tahansa, se ei edellytä SDP:n jäsenyyttä.

Kuinka paneeli vaikuttaa?

Kyselyiden tulokset raportoidaan SDP:n puoluehallitukselle. Tulokset välitetään myös puolueen kansanedustajille, jotka voivat käyttää tuloksia hyödykseen eduskuntatyössään.

Kuinka liityn paneeliin?

Täytä yhteystietosi lomakkeeseen ja paina lähetä. Saat vahvistusviestin sähköpostiisi.

Haluatko vaikuttaa vielä enemmän?

Kuntavaalit koittavat jälleen keväällä 2017. Oletko kiinnostunut siitä, mitä paikkakunnallasi tapahtuu? Lue lisää SDP:n kuntavaaliehdokkuudesta.

Oletko kiinnostunut SDP:n jäsenyydestä? Lue lisää ja liity jäseneksi täällä.

Etunimi
Sukunimi