Nasima Razmyarshared tweet on Twitter

Juuri silloin kun maailmassa tarvittaisiin avoimuutta ja yhteistyötä, yksi maailman mahtien päämiehistä päättää käpertyä sisäänpäin. 😞

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Pehmustetussa huoneessa taloustieteilijän kanssa. Mika Maliranta haastatteli työmarkkinoista, ay-liikkeestä, hyvinvointivaltiosta ja talouspolitiikasta. Etlan podcast tulee perjantaina 27.1. ulos. Oli erittäin inspiroiva keskustelu 👍tyttitup

Ilkka Kantolashared tweet on Twitter

Homma meni vikaan siinä kun valtion infraa ei laitettu osaksi valtion tasetta. Puhutaan korjausvelasta kun poistot on jätetty tekemättä.

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP tyrmää Bernerin malli. "Tämä on ideologista pakkoyhtiöittämistä, jolla halutaan muuttaa suomalaisen yhteiskunnan rakenteita, alasajaa julkista sektoria" - SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Nuorten kotkien uusi puheenjohtaja, kansanedustaja Nasima Razmyar toivoo puheenjohtajuutensa vaikuttavan positiivisesti siten, että myös pakolais- ja maahanmuuttajaperheet löytäisivät tiensä Nuorten kotkien toimintaan.Sosialidemokraatit SDP

sirpa paateroshared tweet on Twitter

Ekat kouluvierailut ja loistavia kysymyksiä: tuleeko pettymys kun häviää äänestyksessä, miksi eläminen maksaa, suosittelenko työtä muille ym

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Yhtiön perustaminen ja sitä kautta liikenteen avaaminen markkinoille ei ole mikään taikatemppu, millä loihditaan liikenteeseen lisää rahaa. On käsittämätöntä uskotella, että samalla kun väyliin laitettaisiin lisää rahaa, kenenkään maksut eivät siitä huolimatta kasvaisi. Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.Sosialidemokraatit SDP

Ehdota ehdokasta

lahde-ehdokkaaksi-banneri

Kuntavaalit käydään taas ensi vuonna. Etsimme parhaillaan arjen asiantuntijoita ehdokkaiksi.

Kuntavaaleissa valitaan päättäjät tehtäviin, jotka vaikuttavat meidän kaikkien arkeen. Valtuustoissa tavalliset kuntalaiset päättävät, miten omaa kuntaa kehitetään ja mihin suuntaan kuntaa viedään tulevaisuudessa.

Satutko sinä tuntemaan sellaisia aktiivisia arjen asiantuntijoita, jotka ovat kiinnostuneita siitä, mitä paikkakunnallasi tapahtuu? Tai oletko itse kiinnostunut kuntavaaliehdokkuudesta SDP:n riveissä?

Alla olevalla lomakkeella voit vinkata meillä mielestäsi hyvää ehdokasta tai jättää omat yhteystietosi, jos ehdokkuus kiinnostaa sinua itseäsi.

Huom! Helsingissä ehdokasasettelu on loppusuoralla, ja listalla on vain muutamia vapaita paikkoja. Ehdokasasettelun tilannetta voi tiedustella suoraan toiminnanjohtaja Hanna Isbomilta, hanna.isbom(ät)sdp.fi