Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään MOT-ohjelmassa puhutaan kilpailuttamisesta ja sen vaikutuksesta vammaisten ihmisten arkeen. Miltä tuntuisi jos kotona ei saisi päättää arkiasioista? Entä jos kilpailutus pakottaisi muuttamaan pois kotoa? Uusi hankintalaki on tuonut mukanaan paljon ongelmia ja huolta vammaisille ihmisille ja heidän läheisilleen. Me haluamme, että vammaisten ihmisten palvelut rajataan kilpailutuksen ulkopuolelle. Jaa kuva, jos olet samaa mieltä!Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Kristiina Salonen esittää pääministerille vakavan vetoomuksen, ettei neuvolapalveluita ulotettaisi pakkoyhtiöittämisen piiriin: "Säästäkää neuvolat. Se on suomalaislasten tasa-arvon perusta. Kouluterveydenhuolto on jo poistettu soten markkinamallista. Nyt pois on saatava vielä neuvolat." Jos olet samaa mieltä Kristiinan kanssa, jaa viesti eteenpäin.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared note on Facebook

Lue SDP:n Helsingin pormestariehdokkaan Tuula Haataisen tarina tuusniemeläisestä tytöstä ministeriksi, apulaiskaupunginjohtajaksi, kaupunginvaltuutetuksi ja kansanedustajaksi. Tässä kattavassa ja koskettavassa jutussa Tuula kertoo elämäntarinansa lisäksi myös mietteitään muun muassa äitiydestä, perheestä, tasa-arvosta ja tämän päivän politiikasta.Sosialidemokraatit SDP

SDP eduskunnassa

kansanedustajia

Kansanedustajat

SDP:llä on 35 kansanedustajaa. Eduskuntaryhmän puheenjohtaja on Antti Lindtman ja varapuheenjohtajat Johanna Ojala-Niemelä sekä Lauri Ihalainen. Kansanedustajiimme pääset tutustumaan tästä.

ryhmatoimisto-kuvake

Eduskuntaryhmän toimisto

Eduskuntaryhmän työtä avustaa ryhmätoimisto. Löydät toimiston työntekijöiden yhteystiedot täältä.

eduskunta-logo-kuvake

Eduskuntaryhmä eduskunta.fi-sivuilla

Löydät tietoa kansanedustajistamme myös eduskunnan nettisivuilta.

twitter-kuvake

Kansanedustajiamme Twitterissä

Seuraa SDP:n kansanedustajia Twitterissä.