SDP:n presidenttiehdokaskiertue käyntiin

Lämpimästi tervetuloa mukaan seuraamaan SDP:n presidenttiehdokaskiertuetta!

Ehdokaskiertueen ensimmäinen tilaisuus järjestetään Helsingin Paasitornissa (Karl Lindhal -sali, Paasivuorenkatu 5, 00530 Helsinki) torstaina 3.8. klo 15.30–17.00. Paneelin isännöi Demokraatti.

Ehdokaspaneelissa ovat paikalla ehdokkaamme Maarit Feldt-Ranta, Tuula Haatainen ja Sirpa Paatero. Keskustelua johdattelee toimittaja Unto Hämäläinen. Paneelia on myös mahdollista seurata nettistriimin kautta.

Seuraavat paneelit järjestetään Rovaniemellä maanantaina 7.8. klo 15.30-17.00 (Kauppakeskus Kalotinlinna, Cafe Linna) ja Tampereella tiistaina 15.8. klo 17.00 (Aamulehden auditorio, Itäinenkatu 11, 33210 Tampere).

Tule mukaan kiertueelle keskustelemaan, kuuntelemaan, kysymään ja tutustumaan SDP:n valovoimaisiin ehdokkaisiin!

SDP järjestää presidenttiehdokkaasta jäsenäänestyksen elokuussa. Äänestää voivat kaikki puolueen jäsenet, jäsenmaksun kesäkuun loppuun mennessä maksaneet sekä vapaajäsenet. Äänestys järjestetään sähköisenä 7.-13.8. ja postiäänestyksenä 17.-30.8. Äänestysvastaus on postitettava 25.8.2017 klo 16.00 mennessä. Jäsenäänestyksen tulos vahvistetaan ja presidenttiehdokas valitaan puoluevaltuuston kokouksessa 2.9. Jyväskylässä.

Edit. 16.8.: Äänestyskuoren postiinjättämispäivä