SDP hakee visuaalisen viestinnän ammattilaista

Sosialidemokraattinen liike on koko Suomessa toimiva poliittinen kansanliike. Ihanteenamme on yhteiskunta, jonka arvoissa korostuvat vapaus, oikeudenmukaisuus, tasa-arvo ja solidaarisuus. Haemme puoluetoimistollemme Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

visuaalisen viestinnän ammattilaista,

joka on vastuussa puolueen valokuva- ja videotuotannosta. Pääset kehittämään SDP:n somekonsepteja ja kampanjoita yhdessä innostuneen tiimin kanssa. Olet luova, mielikuvituksellinen ja idearikas, ja käytät sujuvasti Adobe CC -ohjelmia, erityisesti Photoshopia, InDesignia ja Premieria. Monikanavainen sisällöntuotanto ei ole sinulle vieras termi, ja sinulla on joustava ja positiivinen työote. Herättelevät videot ja pysäyttävät kuvat ovat sinun tapasi muuttaa maailmaa.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

– valokuvaaminen ja kuvankäsittely
– videoiden kuvaaminen ja editointi
– taittaminen
– vaalikampanjat

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme yllä olevan lisäksi:

– soveltuvaa koulutusta ja monipuolista portfoliota
– striimaustuotannon osaamista
– ruotsin kielen taitoa

Ansioluettelon ja hakemuksen oheen toivomme sinulta erillistä portfoliota, jossa on koottuna yhteen sinun mielestäsi tärkeimmät ja vaikuttavimmat työsi.

Työ on määräaikainen ja kestää 15.6.2019 saakka. Hakemukset tulee toimittaa palkkatoiveineen hallintopäällikkö Ville Wallinille sähköpostitse (ville.vallin(at)sdp.fi tai postitse osoitteeseen SDP:n puoluetoimisto, Siltasaarenkatu 18-20 C 6 krs., 00530 Helsinki 28.9. klo 16.00 mennessä. Kirjoita sähköpostin aihekenttään ”valokuvaaja/videokuvaaja”.

Lisätietoja tehtävästä antaa SDP:n viestintäsuunnittelija Iida Vallin (044 307 2281) puhelimitse perjantaina 22.9. klo 13-15 ja tiistaina 26.9. klo 16-18.