Nasima Razmyarshared tweet on Twitter

Juuri silloin kun maailmassa tarvittaisiin avoimuutta ja yhteistyötä, yksi maailman mahtien päämiehistä päättää käpertyä sisäänpäin. 😞

Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Pehmustetussa huoneessa taloustieteilijän kanssa. Mika Maliranta haastatteli työmarkkinoista, ay-liikkeestä, hyvinvointivaltiosta ja talouspolitiikasta. Etlan podcast tulee perjantaina 27.1. ulos. Oli erittäin inspiroiva keskustelu 👍tyttitup

Ilkka Kantolashared tweet on Twitter

Homma meni vikaan siinä kun valtion infraa ei laitettu osaksi valtion tasetta. Puhutaan korjausvelasta kun poistot on jätetty tekemättä.

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP tyrmää Bernerin malli. "Tämä on ideologista pakkoyhtiöittämistä, jolla halutaan muuttaa suomalaisen yhteiskunnan rakenteita, alasajaa julkista sektoria" - SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Nuorten kotkien uusi puheenjohtaja, kansanedustaja Nasima Razmyar toivoo puheenjohtajuutensa vaikuttavan positiivisesti siten, että myös pakolais- ja maahanmuuttajaperheet löytäisivät tiensä Nuorten kotkien toimintaan.Sosialidemokraatit SDP

sirpa paateroshared tweet on Twitter

Ekat kouluvierailut ja loistavia kysymyksiä: tuleeko pettymys kun häviää äänestyksessä, miksi eläminen maksaa, suosittelenko työtä muille ym

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Yhtiön perustaminen ja sitä kautta liikenteen avaaminen markkinoille ei ole mikään taikatemppu, millä loihditaan liikenteeseen lisää rahaa. On käsittämätöntä uskotella, että samalla kun väyliin laitettaisiin lisää rahaa, kenenkään maksut eivät siitä huolimatta kasvaisi. Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.Sosialidemokraatit SDP

Mäkisalo-Ropponen: Miksi perussuomalaiset eivät puolusta Itä-Suomea?

Merja Mäkisalo-Ropponen

SDP:n kansanedustaja Merja Mäkisalo-Ropponen ihmettelee, miksi perussuomalaiset eivät puolusta Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskuksen Fimean päätoimipaikan säilyttämistä Kuopiossa.

− Perussuomalaiset, jotka ovat aikaisemmin pyrkineet esiintymään alueiden puolustajina, ovat nyt hylkäämässä Itä-Suomen edun puolustamisen. Fimean päätoimipaikan siirtäminen Helsinkiin heikentäisi merkittävästi seudun elinvoimaisuutta, Mäkisalo-Ropponen toteaa.

Mäkisalo-Ropposen mielestä perussuomalaisten puoluejohdon ja ministeriryhmän tulisi nyt kuunnella tarkoin puolueen Savo-Karjalan vaalipiirin kansanedustajia, jotka ovat vastustaneet Fimean siirto Helsinkiin.

− Ihmettelen suuresti, jos puolueen puheenjohtaja ja ulkoministeri Timo Soini ei laisinkaan suostu kuuntelemaan oman puolueensa Savo-Karjalan kansanedustajia asiasta päätettäessä. Nyt on perussuomalaisten hetki ryhtyä toimiin Fimean säilyttämiseksi Kuopiossa.