sirpa paateroshared tweet on Twitter

Kannatettavaa että sisäministeriö lupaa lisää resursseja nettitutkintaan ja rasististen liikkeiden toimintaan puuttumista nykyistä nopeammin

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Tuomiojan kaksi pointtia Pohjoismaille ja malliksi koko maailmalle: Parannetaan sukupuolten tasa-arvoa ja tasataan tulojen epätasa-arvoa.

Ville Skinnarishared image on Instagram

Mikä on Pohjoismaiden rooli Euroopassa ja koko maailmassa? Ruotsin rooli tulee olemaan näkyvä YK:n turvallisuusneuvostossa. Miten saisimme äänemme yhdessä paremmin kuulumaan ? Ruotsin ulkoministeriön valtiosihteeri Annika Söder alustaa tärkeässä asiassa Pohjoismaiden Neuvoston kokouksessa Tukholmassa.villeskinnari

Maarit Feldt-Rantashared tweet on Twitter

Tukholma. Norjalaiset demarit saivat kateellisia katseita ryhmäkokouksessa kun raportoivat tämänhetkiset gallupit, työväenpuolueelle 38%. 👍🏼

Mäkisalo-Ropponen: Miksi perussuomalaiset eivät puolusta Itä-Suomea?

Merja Mäkisalo-Ropponen

SDP:n kansanedustaja Merja Mäkisalo-Ropponen ihmettelee, miksi perussuomalaiset eivät puolusta Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskuksen Fimean päätoimipaikan säilyttämistä Kuopiossa.

− Perussuomalaiset, jotka ovat aikaisemmin pyrkineet esiintymään alueiden puolustajina, ovat nyt hylkäämässä Itä-Suomen edun puolustamisen. Fimean päätoimipaikan siirtäminen Helsinkiin heikentäisi merkittävästi seudun elinvoimaisuutta, Mäkisalo-Ropponen toteaa.

Mäkisalo-Ropposen mielestä perussuomalaisten puoluejohdon ja ministeriryhmän tulisi nyt kuunnella tarkoin puolueen Savo-Karjalan vaalipiirin kansanedustajia, jotka ovat vastustaneet Fimean siirto Helsinkiin.

− Ihmettelen suuresti, jos puolueen puheenjohtaja ja ulkoministeri Timo Soini ei laisinkaan suostu kuuntelemaan oman puolueensa Savo-Karjalan kansanedustajia asiasta päätettäessä. Nyt on perussuomalaisten hetki ryhtyä toimiin Fimean säilyttämiseksi Kuopiossa.