Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP:n kansanedustaja, entinen opetusministeri Krista Kiuru laskee hallituksen tekemien ammatillisen koulutuksen leikkausten nousevan yllättäen Orpon budjettiehdotuksessa jopa 225 miljoonaan aiemmin puhutun 190 miljoonan sijaan.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tulevaisuuden Suomi tarvitsee jokaisen uuden ammattilaisen! Hallituksen 190 miljoonan euron eli jopa 12 prosentin leikkaukset ammatillisen koulutuksen määrärahoista vuodesta 2017 lähtien ovat jättämässä Suomen vaille suurta ja tarpeellista ammattilaisten joukkoa. Amikset, teitä tarvitaan! #amisliikkessäSosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Ammattilaiset pitävät Suomen pystyssä. Hallitus suunnittelee ammatilliseen koulutukseen 190 miljoonan euron leikkauksia, vaikka lähiopetuksesta ja koulutuksen laadusta on jo karsittu kovalla kädellä. Amiksissa kasvaa tämän maan tulevat ammattilaiset. Leikkaukset heikentävät suomalaista ammattitaitoa. Hallitus, peru koulutusleikkaukset ja pidä #amisliikkeessä!Sosialidemokraatit SDP

Demarinuoretshared image on Instagram

Ammattilaiset pitävät Suomen pystyssä. Hallitus suunnittelee ammatilliseen koulutukseen 190 miljoonan euron leikkauksia, vaikka lähiopetuksesta ja koulutuksen laadusta on jo karsittu kovalla kädellä. Amiksissa kasvaa tämän maan tulevat ammattilaiset. Leikkaukset heikentävät suomalaista ammattitaitoa. Hallitus, peru koulutusleikkaukset ja pidä #amisliikkeessä! #koulutusleikkaukset #politiikka #dematinuoret #hallitus #koulutus #tulevaisuus #nuoret #eimitäänjärkeä #perukaaleikkauksetdemarinuoret

Sirpa Paateroshared image on Instagram

Imatran ajot 30 v jälkeen. Huimaa vauhtia ja upeata meininkiä varsin mukavissa maisemissa. Ensimmäinen kokemus katsoa maantie rata-ajoa.sirpa.paatero

Tarja Filatovshared tweet on Twitter

Loistavaa Lindström kannattaa Lex Taipaletta. Hänen kannattaa aloittaa lobbaus PS ryhmästä. PS ministeri tyrmäsi asian kirj.kysymyksessä.

Mäkisalo-Ropponen: Miksi perussuomalaiset eivät puolusta Itä-Suomea?

Merja Mäkisalo-Ropponen

SDP:n kansanedustaja Merja Mäkisalo-Ropponen ihmettelee, miksi perussuomalaiset eivät puolusta Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskuksen Fimean päätoimipaikan säilyttämistä Kuopiossa.

− Perussuomalaiset, jotka ovat aikaisemmin pyrkineet esiintymään alueiden puolustajina, ovat nyt hylkäämässä Itä-Suomen edun puolustamisen. Fimean päätoimipaikan siirtäminen Helsinkiin heikentäisi merkittävästi seudun elinvoimaisuutta, Mäkisalo-Ropponen toteaa.

Mäkisalo-Ropposen mielestä perussuomalaisten puoluejohdon ja ministeriryhmän tulisi nyt kuunnella tarkoin puolueen Savo-Karjalan vaalipiirin kansanedustajia, jotka ovat vastustaneet Fimean siirto Helsinkiin.

− Ihmettelen suuresti, jos puolueen puheenjohtaja ja ulkoministeri Timo Soini ei laisinkaan suostu kuuntelemaan oman puolueensa Savo-Karjalan kansanedustajia asiasta päätettäessä. Nyt on perussuomalaisten hetki ryhtyä toimiin Fimean säilyttämiseksi Kuopiossa.