Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman antaa tukensa hallituksen linjauksille puuttua väkivaltaisten äärijärjestöjen toimintaan. "Sellaiset järjestöt, jotka tukevat väkivaltaa, pitää kieltää. Nykyisen lain rajoissa on nyt tehtävä kaikki, että näin myös tapahtuu. Mikäli nykyinen laki ei riitä, pitää arvioida myös lainsäädännön muutostarve." - Antti Lindtman

sirpa paateroshared tweet on Twitter

Kannatettavaa että sisäministeriö lupaa lisää resursseja nettitutkintaan ja rasististen liikkeiden toimintaan puuttumista nykyistä nopeammin

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Tuomiojan kaksi pointtia Pohjoismaille ja malliksi koko maailmalle: Parannetaan sukupuolten tasa-arvoa ja tasataan tulojen epätasa-arvoa.

Ville Skinnarishared image on Instagram

Mikä on Pohjoismaiden rooli Euroopassa ja koko maailmassa? Ruotsin rooli tulee olemaan näkyvä YK:n turvallisuusneuvostossa. Miten saisimme äänemme yhdessä paremmin kuulumaan ? Ruotsin ulkoministeriön valtiosihteeri Annika Söder alustaa tärkeässä asiassa Pohjoismaiden Neuvoston kokouksessa Tukholmassa.villeskinnari

Maarit Feldt-Rantashared tweet on Twitter

Tukholma. Norjalaiset demarit saivat kateellisia katseita ryhmäkokouksessa kun raportoivat tämänhetkiset gallupit, työväenpuolueelle 38%. 👍🏼