Kristiina Salonenshared image on Instagram

Viimeinen ryhmäkokous ennen äitiysvapaalle siirtymistä, ja yllättivät minut ihanilla kukilla ja lahjalla. Vaikka vatsa alkaa jo painaa ja vauva hakee huomiotani kylkiluihin potkien, niin haikeana tänään katsoin pöydän takaa työkavereita. Ikävä tulee niin näitä ihmisiä kuin tätä arkityötäkin. Kokeneemmat kuitenkin sanovat, että vauva-aika on ihan hetkessä ohi ja sitten taas ikävöikin jo sitä. ❤️kristiinasalonen

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Tämä tykkäämisen arvoinen lakialoite! Ilmari Nurminen: ”Hirvitti, kuinka paljon ruokaa heitetään suoraan roskiin. Silloin mietin, että jos mä joskus olen eduskunnassa, haluan tähän puuttua.” Oletko samaa mieltä? Jaa uutinen eteenpäin!Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

Lähisuhdeväkivalta on edelleen suuri ongelma Suomessa. Mm. turvakotipaikkojen riittävästä määrästä säätävä Istanbulin sopimus on saatettava kiireellisesti voimaan. Katso Työ- ja tasa-arvovaliokunnan puheenjohtaja Tarja Filatovin ajatukset aiheesta, tykkää ja jaa.Sosialidemokraatit SDP

Nasima Razmyarshared image on Instagram

Hymyilevä mies ilahdutti meidät kaikki voittamalla Cannesin elokuvajuhlilla Un Certain Regard -kilpasarjan pääpalkinnon. Se on hieno suoritus suomalaisilta elokuvantekijöltä! Tänään saatiin onnitella heitä sivistysvaliokunnassa.nasimarazmyar

Nasima Razmyarshared image on Instagram

Hymyilevä mies voitti viikonloppuna Cannesin elokuvajuhlilla Un Certain Regard -kilpasarjan pääpalkinnon. Tässä ihana Oona Airola joka esiintyy elokuvan pääroolissa 😊nasimarazmyar

Kättä päälle – ratkaisut syntyvät yhdessä

Demaritv 11:53