Timo Harakkashared tweet on Twitter

Managing the Cambridge University endowment fund, J.M. Keynes outperformed the market by 8 %/year 1921-1946. Can his detractors match this?

Demarinuoretshared image on Instagram

Ruokitko taas roskista lounastunnilla? Jos syömäkelpoista ruokaa heitetään roskiin, on ruoan tuottamisesta aiheutuneet päästöt syntyneet turhaan. Ruokahävikin vähentäminen on yksi konkreettinen teko, jonka voimme tehdä kulutuksemme vähentämiseksi. Osallistu hävikkiviikkoon ja haasta omat kulutustottumuksesi! #hävikkiviikko #ruokahävikki #ruoka #ilovefood #food #lounas #kestäväkehitys #ympäristö #thereisnoplanetb #demarinuoret #politiikkademarinuoret

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

"Palkansaajille pakko, yritysjohtajille valinnanvapaus. Pääministeri Juha Sipilän kannattaisi nyt osoittaa parempaa pelisilmää uuden Veikkauksen toimitusjohtajan palkkauksessa ja ottaa asia esille vastuuministerin kanssa. 32 000 euron kuukausipalkka on tässä tilanteessa kohtuuton ja lähettää väärän viestin." Antti Rinne SDP:n puheenjohtajaSosialidemokraatit SDP